avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48685.15 kilometrów w tym 8071.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

64/365

Środa, 5 marca 2014 · dodano: 05.03.2014 | Komentarze 9

W środku dnia dostałam mejla z serwisu, że Pradziadka udało się zebrać do kupy i jednak da się go w środę odebrać. A już się zbierałam na jazdę holendrem. To się przepakowałam do sakwy, sakwa pod pachę, do bankomatu i na stację. Pociągiem do Brwinowa (w Żyrku działają dwa perony, ale nikt nie wie po którym co będzie jechać, więc przed przyjazdem każdego pociągu jest nerwowo) i tam kawałek per pedes do serwisu. W serwisie Pan był tak miły, że pomógł zamontować licznik (przepiął mi go nawet na prawą stronę, dzięki czemu jest wygodniej) i jeszcze wytłumaczył, jak jechać, by nie musieć się wracać przez stację.

Tomi kazał mi jechać przez Karolinę, ale ja uparłam się na Izdebno. No ale zgubiłam się w Tłustem przez te cholerne ekrany akustyczne, a potem jeszcze gonił mnie tir, więc skręciłam w pierwszą wolną beztirową sfaltówkę skierowną na zachód. Okazało się post factum, że kierowała ona do Karoliny i nie dało się z niej zjechać, chociaż próbowałam. W ogóle okolica Tłustego była jakaś felerna, zamiast podjechać legalnie po drodze, wbiłam się w serwisówkę, żeby zobaczyć dokąd prowadzi. I owszem, serwisówką da się do Tłustego podjechać od wschodu, ale trzeba przebić się przez rzeczkę. Jako że mi się nie chciało wracać, to zdjęłam buty i skarpety, zawinęłam leginsy i sobie z Pradziadkiem się wykąpaliśmy. Nawet nie było bardzo zimno.

Od Karoliny prosto prosto w prawo i w lewo i znów prosto. W Karolinie udało się zobaczyć wiatrak, ale co to za wiatrak bez skrzydeł? Żadne porządny czarnoksiężnik tu nie zamieszka. A już na pewno nie będzie w nim fruwał po okolicy.

Trochę się zeszło, szarówka się zaczęła robić, a ja odkryłam brak przedniej lampki (to pakowanie w pośpiechu, hrr). Na szczęście tylna lampka przyczepiona do bagażnika się została, a z sakwy wygrzebałam kamizelkę odblaskową, dzięki której byłam lepiej widoczna niż przy mikrym światełku. No i w drogę! Na głodniaka i o suchym pysku, bo oczywiście żadnego prowiantu z domu nie wzięłam. Sklepików też nie było za wiele, to znaczy jeden jakiś taki podejrzany, na wpół monopolowy, nie odważyłam się wejść. Jakaś taka aspołeczna jestem, jeśli chodzi o lokalsów. A jak jeżdżę sama, to już zwłaszcza. Na szczęście nie jechałam pod wiatr, więc szybko poszło, ale że starałam się jechać jak najszybciej, nogi trochę poczuły. A tu tylko 37 km. Czas poćwiczyć dłuższe trasy, wiosna za pasem ;)

W endomondo różnica kilometra, ale podejrzewam że to wynika z niedokładności rysowania zygzaków i zakrętów.

| 22:33 środa, 5 marca 2014 | linkuj A przeprawiałam się przez dopływ Mrowy.
| 22:16 środa, 5 marca 2014 | linkuj Piękny Pradziadek! :)) A do Meridy powracającej z sanatorium jeszcze 2 dni - a potem: hulaj tusza! (choć Tłustego w pobliżu nie ma)
Gość wariag | 20:05 środa, 5 marca 2014 | linkuj No i znalazłaś hutę "Karolina" ;)
A trasa w kształcie proporca bojowego czerkieskiej cesarskiej roty przybocznej.
| 19:49 środa, 5 marca 2014 | linkuj @serwisówki - wiem doskonale na podstawie wielu przykładów i boleję nad tym...
| 19:39 środa, 5 marca 2014 | linkuj Z wydatków to jeszcze nowe sakwy mnie czekają, ale chyba już nieczerwone, tylko w jakimś spokojniejszym kolorze, do maskowania w krzakach :)
| 19:38 środa, 5 marca 2014 | linkuj @Kowalskivp: E, marcowe kąpiele już trenowałam w zeszłym roku, żeby zimę przegonić. W styczniu, to by było coś ;)
@Meteor: Bardzo bez sensu je zrobili. Kilkaset metrów i byłby ładny skrót. Ale po co.

@Yurek: Tylko rama i widelec były malowane, reszta jak była. Tzn. przednią przerzutkę trzeba było wymienić na nową, bo się spsuła od soli zimą, a poza tym ze starości. 5 baniek pękło za całość, ale co robić, na ukochanym rowerku nie będę oszczędzać :)
| 19:26 środa, 5 marca 2014 | linkuj Pradziadek jak nowy! Czy mi się zdaje, czy ma nowy kolor i nowy, żółty mostek? A co jeszcze nowego zyskał i za ile?
| 19:25 środa, 5 marca 2014 | linkuj Wiosna wiosną, ale do Września musisz być w formie! Ale widzę że topienie Marzanny już było... te serwisówki przy A2 niestety są zupełnie bezużyteczne dla rowerzystów - urywają się w połowie odcinka, mostków nie ma... od biedy jedna na 10 jest przejezdna.

Na szczycie wiatraka czarnoksiężnik urządzi gniazdo dla pegaza - będą skrzydła i będzie git :-)
Kowalskivp
| 19:24 środa, 5 marca 2014 | linkuj To ostro z tą kąpielą, nie jedna osoba by się nie zdecydowała:-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiek