69/365 Wycieczka z Tomim i Kluską do lasu

Poniedziałek, 10 marca 2014 · dodano: 10.03.2014 | Komentarze 10

Piękny wiosenny słoneczny dzionek, już wczoraj zaplanowaliśmy wypad do lasu. tylko trasy nie uzgodniliśmy, więc trochę na żywioł. W lesie dużo ścinek, tyle dobrego, że w związku z nimi za obwodnicą zrobili porządną leśną drogę. Niestety w dwóch kierunkach nas przyblokowały samochody zabierające drewno i musieliśmy skręcić na nieplanowaną północ. Ale nie ma tego złego, dotarliśmy do pustego miejsca piknikowego na skraju lasu (w tym miejscu już jest Bolimowski Park Krajobrazowy, ale jeszcze Puszcza Wiskicka). No i dziecię miało używanie, układało ognisko z patyczków, grzebało w liściach i... robiło kupę ;) W związku z tym wycieczka szybko przeniosła się do domu, bo mądrzy rodzice wzięli co prawda picie i żarcie dla małek, ale niekoniecznie resztą potrzebnych rzeczy. Nie tak od razu, bo dziecię nawet nie chciało zbliżyć się do rowerów, za to polazło obadac płot pobliskiego gospodarstwa i było zeźlone, że szczebelki się nie ruszają.

| 21:32 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Makrela wygląda na smaczną, bo i taką jest w rzeczywistości.
| 21:01 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj A i wielki wóz mi bardziej pasuje, a nawet karoca :)
| 21:01 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Nie jestem pewna, czy tak wygląda makrela, ale wierzę na słowo ;)
| 21:00 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Trasa w kształcie makreli. Że tak zagaję mak-relatywistycznie.
Gość wariag | 20:50 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Skoro się o kosmosie zgadało to trasa w kształcie Wielkiego Wozu.
| 19:43 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Bo ma nadmuchany kombinezon kosmiczny, na wyjście w przestrzeń pozadomową ;-P
Gość wariag | 16:11 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Widzę że Kluska prawie dorównuje szerokością swojej rodzicielce :)
| 15:49 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Ja też nie widziałem, ale słyszałem :-)
| 15:41 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Tam były kury? Nie widziałam, coś ściemniasz ;P
| 15:33 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Ja myślałem, że to dlatego źe usłyszała kurę za tym płotem ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obled