avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48685.15 kilometrów w tym 8071.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

70/365 Gwóźdź programu zamiast wycieczki z Kluską

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 5

To się musiało tak skończyć. Ledwo wyjechaliśmy z Kluską i Tomim z domu, okazało się że z jego tylnej opony schodzi powietrze. Zabrałam Kluskę na plac zabaw, a on poszedł zmieniać dętkę. Niestety jak już wrócił, dziecko było już na poły śpiące, na poły rozbawione cudzym rowerkiem i wkurzone, że jakiś chłopczyk nie oddał jej swojego wiaderka. koniec był taki, że zaniosłam zapłakaną Klu do domu, a Tomi został pilnować rowerów. Wróciłam, oddałam mu część gratów i pojechałam pokrążyć po okolicy. Doszłam do wniosku, że pogoda ładna to podjadę do Radziejowic. Tuż przez zalewem w rowerze zaczęło coś stukać.

Co jest?

Przerzucam przerzutkami i ruszam hamulcami, nic. To znaczy nadal stuka i to dość konkretnie. Zjeżdżam na chodnik i pomału kręcę kołami. Stuk! Patrzę.... i co widzę? Gwóźdź wbity w oponę. Naprawdę nie wiem, jak on to zrobił. Pomyślałam sobie, o fajnie, na piechotę do domu będę drałować, bo mi się nie chce łatać. Ale nic, chwilowo powietrze nie zeszło, to pojechałam z powrotem per pedales. Kilkaset metrów doszłam do wniosku, że co prawda gwóźdź się wbił, ale w część pogrubioną. Te opony są niesamowite! I co gorsza nie mogę dostać takich samych, bo chyba przestali produkować ten model. Buuu!

No i w końcu pojechałam w drugą stronę, to znaczy przejechałam przez miasto i pognałam w kierunku Wiskitek, by przed nimi skręcić na Kozłowice. Po drodze stanęłam na mały popas z herbatą (Tomi kazał mi zabrać i okazało się, bardzo słusznie), a potem zamiast w Kozłowicach na skrzyżowaniu (kapliczka i głaz) skręcić od razu do Żyrka, zrobiłam małą pętelkę przez Henryszew. I w ten oto sposób wyszła trasa w kształcie tasaka.

| 19:50 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Jak nie sra... - to przemarsz wo!... Łączę się w bó...
| 18:58 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Jak przechylić głowę w prawo to rzeczywiście jakby miś.
Gość wariag | 17:53 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Ani tasak, ani koło ba ino miś polarny. Próbuje łapą przebić zamarzniętą taflę zbiorniczka, w którym mieszka jego kumpel kryl aby mu powiedzieć :"Biedny wariag. Jak mu z uchem i kręgosłupem trochę konowały ulżyły to przywlókł z przychodni sra ... tfu, biegunkę znaczy się" :(((
| 17:33 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Ale to nie jest moje koło, to na trasie jest jakieś sflaczale ;)
| 16:29 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj To jest trasa w kształcie koła z wbitym gwoździem, a nie żadnego tam tasaka.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieini