avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

94/365 Wyprawka wrześniowa w kwietniu - prolog

Piątek, 4 kwietnia 2014 · dodano: 04.04.2014 | Komentarze 7

Wycieczka wrześniowa, bo do Wrześni jedziemy. Dziś pojechaliśmy z Meteorem kupić bilety i klimat zrobił się mocno wyprawowy. Wydawało się, że sprawa pójdzie w miarę szybko, więc zamiast pchac się rowerami na dworzec, Tomi zostawił mnie przed wejściem, a sam poszedł kupować bilety. Ja sobie siędłam na schodkach i obserwowałam okolicę. A w okolicy grupka żyrardoweskiego neopunk sobie stała nieopodal i coś przedyskutowywała. Ale nic. W końcu obok stał wóz policyjny. Coś się jednak zaczęło dziać, bo wóz policji ruszył i podjechał na parking obok mnie. Ze środka wysiadła pani i pan i weszli na teren budynku dworca. W tym samym czasie z dworca i do dworca kursowały mniej lub bardziej podejrzane typy. Nawet nie bardzo zawiane, za wcześnie było. Jak się później okazało, niektórzy już byli po paru łykach czegoś mocniejszego, ale czuć było tylko z bliska (z relacji Tomiego). A ja coraz bardziej marznę, ze schodków uciekłam już dawno, żeby wilka nie dostać. Wejść na chwilę i zobaczyć co tam u Tomiego nie mogę, bo typki jeszcze by pożyczyły któryś z naszych rowerów. A zapinkę zostawiłam w domu. Mija 10 minut, mija 15, wkurzyłam się i zaczęłam wpychac nasze rowery do środka na raty. Przeziębić się tuż przed wyjazdem nie miałam ochoty, a poza tym ciut się zaczęłam martwić o Tomiego, tam jakas zadyma i może rykoszetem po mordzie oberwać. I raczej nie odda, a ja pilnuje rowerów zamiast go bronić i rozwalać pysk każdemu, kto by go tknął.

Czujecie, wyobraźnia pracuje.

Wbiłam się do holu i oceniłam sytuację jako bezpieczną. Policja dyskutowała sobie z kimś na przeciwko toalet, a Tomi tkwił przy kasie i chyba już nawet płacił za bilet. Kilka minut później podszedł do mnie i zaczął niejasno tłumaczyć skomplikowaną sprawę zakupu jednego biletu na trzy spółki przewozowe. Koleje mazowieckie, przewozy regionalne i wielkopolskie - wg taryfy przewozów regionalnych + bilet na rower. Uff. Ciekawe co na to powie konduktor za Kutnem, bo jedziemy z dwiema przesiadkami. Przez Skierniewice (przesiadka) do Kutna przez Łowicz, a potem z Kutna do Wrześni.

| 21:47 wtorek, 8 kwietnia 2014 | linkuj @Wariag: Ależ nie trzeba, ja i mój szpadel sobie poradzimy ;)
@Darecki: A to nie wiem, nie oglądam tivi.
Darecki
| 21:10 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj dziś w tV pokazano waszego prezia wilka ?
Gość wariag | 16:07 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Dzisiaj zmierzyłem obwód bicepsa - ostało się jeszcze 40 cm ze starych dobrych czasów. Tonus jak za dawnych lat - bo nie na sterydach pakowany. Jakby co to możecie mnie zaangażować bo uwielbiam walić bydlaków po mordzie.
| 21:58 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Zaiste :-) Tak zamiast majówki nam to wyszło :-)
| 21:53 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Września w kwietniu! To całkiem jak Lipce w grudniu ;) : http://huann.bikestats.pl/1058828,Lipce-w-grudniu.html
| 20:11 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj To może prolog?
| 19:52 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Nie "dzień 1", tylko raczej "wieczór 1" ;-) Tak czułem, że z biletem nieco się zejdzie, dlatego kupowałem dziś wieczorem, a nie jutro rano

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obote