118.1/365 Po czosnek niedźwiedzi

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 6

Meteor wysłał mnie po czosnek niedźwiedzi rosnący przy mostku nad Pisią. To pojechałam. Po drodze wyszło słońce i zrobiło się naprawdę ciepło. Narwałam, pofociłam i poleciałam z powrotem przez Miedzyborów obok CMK. A tu w domu okazało się, że narwałam za dużo. Usmaży się nadmiar albo co. :)

Gość | 20:32 piątek, 2 maja 2014 | linkuj owa roślinka , jakże zdrowa!!!! jest objęta ochroną!!!!!! czyli nie wolno jej nawet zrywać - radzę poczytać !!!!! a ogólnie ciekawy blog :) Pozdrower.
| 21:16 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Wrzuciłam do lodówki, ale fakt, zamrażalnik lepszy, przełożę.
| 20:01 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Można jeszcze zamrozić
| 19:55 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Narazie myślę podsmażyć jak szpinak, lub posiekać i zmieszać z twarogiem. Będzie farsz do pasztecików.
Gość wariag | 15:09 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Ususzyć się tego nie da ?
Urokliwe miejsce i piękne fotki :)
| 14:55 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Mówiłem żeby narwała garstkę... a ta przywiozła całą torbę ;-P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iechc