Ostatni dzień wyprawy

Piątek, 8 sierpnia 2008 · dodano: 10.08.2008 | Komentarze 5

Ostatni dzień wyprawy za siódmą górę i rzekę. Z ośrodka wyruszyliśmy po małym śniadaniu, niedługo po 11. Było gorąco. Ze wsi Łacha wyjechaliśmy dość szybko mijając działkę na której w czasach studenckich lavinka projektowała "domek dla babci". Działka nadal pusta, można kupić o ile właściciel będzie chętny sprzedać... Projekt oddam gratis :)
Kawałek trza było jechać tirówką na zachód, aż do skrętu na Nową Wieś, Kania Nowa, myk na zachód przez las piaszczystą drogą i potem znów asfaltem do wsi Popowo.

Popowo Kościelne - kościół 1900-04r, ceglany, uroczy.

Janki, Jackowo Dolne, piękny widok na wzgórza nadbużańskie.

Barcice - kościół drewniany, bardzo milutki.

Jasieniec i dalej do Somianki, gdzie trzeba podjechać pod strome wzgórze.

Somianka - kościół podobno zabytkowy ale szczerze mówiąc nie warty tej góry. A może upał dał się we znaki i mieliśmy omamy.

Michalin, znów kawałek Tirówką, ale można się przebić piaszczystym polem /*dla ambitnych */, w bok do wsi Kręgi, Tulewo, Stare Rybienko i ...

Nowe Rybienko - Pałac Klasycystyczny, niestety w remoncie, wiec można tylko cyknąć zdjęcie zza bramy. Ale chyba w rękach prywatnych, może nie być nigdy do zwiedzania.

Wyszków. Okazało się,że najbliższy pociąg jest dopiero o 17tej, a była 15. Poszliśmy więc na obiad do pobliskiej knajpki i zjedliśmy zupę oraz kurczaka z rożna. Zjadliwe, ale jadaliśmy lepsze. Koło 17 tej zaczęło padać,a że nie chciało się nam siedzieć na dworcu to chwilę mokliśmy pod drzewem. Pociąg przyjechał punktualnie i pierwszym wagonem razem z maszynistą jechaliśmy do Tłuszcza. Tam po deszczu wyszło słońce i kawałek tęczy. Przesiadka przez perony okrakiem do pociągu do Warszawy Wileńskiej. Podróż nie trwała długo i z peronów szybko myknęliśmy Pragą do domu, przez most Gdański i metrem do Słodowca. Dalej zwyczajowo Schroegera na Wawrzyszew.

Licznik 1427

| 14:55 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj Nie wątpię :)
meteor2017 | 14:51 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj Obelisk mimo wszystko ładny :-) A most z odległości 0m lepiej wygląda niż ze 100m ;-)
| 17:06 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj Obelisk widziałam na mapie i mnie nie kręcił. Most kolejowy widzieliśmy w drodze powrotnej z odległości może 100m, ale mi się nie chciało zatrzymywać. O parku nie miałam pojęcia, ale i tak się nadrobi inną razą :)
meteor2017 | 16:43 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj Aha, no i obelisk Wazów :-)
meteor2017 | 16:42 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj O, to w Wyszkowie straciliście całkiem ładny park ze ścieżkami rowerowymi (chyba że pierwszego dnia widzieliście) i super most kolejowy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stawy