258/365 Do Jordanka

Czwartek, 25 września 2014 · dodano: 26.09.2014 | Komentarze 12

Tym razem najkrótszą trasą do Jordanka, bo Kluska późno wstała, a jeszcze później Tomi wrócił z borówek, więc zebraliśmy się po 18tej. Na plac zabaw dotarliśmy jeszcze za dnia, ale zaraz potem zrobiło się ciemno. Zabawna sytuacja wynikła w momencie, gdy Kluska chciała iść do zjeżdżalni, ale zobaczyła mamę ze starszym dzieckiem zbliżającą się od wejścia. Przybrała pozycję wojskową "czuwaj" i obserwowała wroga, aż ten minął piaskownicę, po czym wstała i udała się na z góry upatrzone pozycje ;)

| 19:07 piątek, 26 września 2014 | linkuj Z braku laku ćwiczy się na własnych ;)
Gość wariag | 18:47 piątek, 26 września 2014 | linkuj To był "MIG" w wyobraźni naszych kaprali-sadystów. Najpierw była komenda "padnij", potem "lotnik kryj się" a potem "pruło serią" we wrogi NATO-wski samolot. No skleroza, gdzieżbym śmiał polować na naszego MIG-a ;)
| 18:38 piątek, 26 września 2014 | linkuj A ten MIG to leciał chociaż? ;P
Gość wariag | 18:32 piątek, 26 września 2014 | linkuj @Meteor - no tak się jakoś przypadkowo trafiło ... jak serią z kałacha "z wyprzedzeniem 5" w MIG-a (na ten przykład) przy komendzie "w cel powietrzny - ognia" :)
| 18:13 piątek, 26 września 2014 | linkuj Toteż właśnie... na bikestatsie jeszcze nie ma, lavinka też chyba nigdzie nie wspominała... a jednak wyskoczyłeś z tą Puszczą ;-)
Gość wariag | 18:01 piątek, 26 września 2014 | linkuj @Meteor - a niech mnie granat nasadkowy trafi jeżeli wiedziałem, ze byłeś w PM :) Żadne meldunki "w tym temacie" do mnie nie napłynęły.
| 17:25 piątek, 26 września 2014 | linkuj E, wariag... zgrywasz nam tu dziadka sklerotyka, a wiedziałeś że byłem wczoraj w PM
Gość wariag | 17:19 piątek, 26 września 2014 | linkuj E tam, terrorystka ;)
Po prostu rekonstruktorka słynnej skądinąd specgrupy "Szafran" kombinuje jak tu się dostać za ogrodzenie bazy sajuzników w Puszczy M. celem dokonania "dywerki"
kluska
| 16:05 piątek, 26 września 2014 | linkuj Z plocy! Tata, zlób mi plocę!
| 15:57 piątek, 26 września 2014 | linkuj @wariag - ... kastankiem :-)
| 15:44 piątek, 26 września 2014 | linkuj Normalnie terrorystka rośnie. Zwłaszcza w tym kominku wygląda jak islamska bojówka. Strach się bać! ;)
Gość wariag | 14:23 piątek, 26 września 2014 | linkuj Ja już zdążyłem zapomnieć jak wygląda wojskowa postawa "czuwaj" ale przypomniałem sobie "pozycję do strzelania z ergiepepanca" ... no i to jest mniej więcej tak jak na ostatniej fotce ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sadzi