267a/365 Z serwisu

Środa, 15 października 2014 · dodano: 15.10.2014 | Komentarze 5

Trochę nie wierzyłam, jak w serwisie powiedzieli, że rower będzie na wtorek. I oczywiście był na środę. Trochę zbiedniałam, ale za to mam lepszą zębatkę z tyłu. Nie muszę jechać na czwórce przy dwójce z przodu, mogę też na niższych zębach. To dobrze, bo poprzednio prawie ich nie używałam, za to niepotrzebnie niszczyłam zęby przydatne na podjazdach.

Jako bonus Kluska z grzywką.

| 14:24 czwartek, 16 października 2014 | linkuj "Jeśli możesz być sobą - bądź sobą. Chyba, że możesz być piratem - to wtedy bądź piratem!" :D [zasłyszane na fejs-uchu] ;)
| 21:21 środa, 15 października 2014 | linkuj @yurek - faktycznie, czas leci jak rozpędzona Kluska na placu zabaw ;-)
| 21:20 środa, 15 października 2014 | linkuj Klu ma jeszcze drugą podobną koszulkę, bez pirata, ale z Odessy z kołem ratunkowym i napisem: "Nas mało, no my w tielniaszkach"
Gość wariag | 18:22 środa, 15 października 2014 | linkuj "Na maszcie już pojawia się
Bandera czarna jak śmierć zła
W każdej burcie masa luf
To piracki statek nasz"

No cześć Kluska :)
Jakoś tak to chyba szło, ale - wiesz - skleroza :( ... mogłem coś pokręcić.
| 18:16 środa, 15 października 2014 | linkuj Klu już taka dorosła się wydaje na tym zdjęciu. Jak ten czas leci!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz