Mała wycieczka na Młociny

Niedziela, 19 października 2008 · dodano: 19.10.2008 | Komentarze 4

Mała wycieczka na Młociny,która zrobiła się nieco dłuższa bowiem z minuty na minutę robiło się cieplej i nawet słonko wyjrzało parę razy zza chmur. Byliśmy focić nieco nielegalnie tajemniczy zbiornik na wodę odnaleziony w google maps a potem chałdę na tyłach huty. W międzyczasie krazyliśmy po okolicznych laskach i kniejach. Następnie udliśmy się do lasu Młocińskiego gdzie jedziliśmy gdzie się da i jak się da, między innymi szlakiem turystycznym niebieskim, który został zawalony drzewami i trzeba było zmienić trasę. Potem chwilami zielonym i niebieskim szlakiem rowerowym, a potem już zupełnie nie wiem gdzie. Wylądowaliśmy na granicy Lasek i Warszawy. Wracaliśmy obrzeżami cmentarza Północnego by znów przez Młociny wrócić na Wawrzyszew.
Nie taki lajcik, bo w lesie Młocińskim dużo piachu, górek i psów.

L:1732

lavinka | 23:29 piątek, 24 października 2008 | linkuj Nie mój problem tylko pana serwisanta :)
staahoo | 23:24 piątek, 24 października 2008 | linkuj Łańcuchy są paskudne. To czyszczenie i smarowanie.
| 20:33 wtorek, 21 października 2008 | linkuj E, nie jest źle. Dużo gorzej jest po deszczu. Zmoknięty zapiaszczony łańcuch lubi piszczeć na kilometr ;)
staahoo | 20:32 wtorek, 21 października 2008 | linkuj To była tajemnicza wyprawa Lavinki. Po tych leśnych piachach pewnie nieźle chrzęści łańcuch .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azprz