Na noc do lasu

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 9

W domu za gorąco, to poszłam spać do lasu. A raczej poczytać książkę w chłodzie. Usnęłam o świcie, trochę rześkawo było. Bonus: naszczekała na mnie sarna, więc kontakty z dzikim zwierzem odhaczone. Poza tym psy w oddali, syrena pożarowa w oddali i księżyc wschodzący z jakąś gwiazdką w pobliżu. Dobry sposób na odpoczynek od rodziny.

Miałam wrócić do domu koło 8-9, przed upałem, ale zaspałam i Tomi obudził mnie smsem, dzięki czemu uniknęłam udaru. A widok z hamaha prezentował się tak. Nie wiem dlaczego ludzie narzekają na niewygody spania w ten sposób. Mnie było bardzo wygodnie jeśli chodzi o pozycję, tylko coś miękkiego na wyściółkę by się przydało, bo hamak jest dość szorstki.

| 17:20 czwartek, 13 sierpnia 2015 | linkuj Ja się cieszę, że tylko kolano. Koło poniedziałku jeszcze łupało w krzyżu, ale trochę posiedziałam na szkoleniu w chłodnej klimie i przeszło. Sąsiadka z dołu w wieku słusznym narzeka na staw każdy.
| 15:57 czwartek, 13 sierpnia 2015 | linkuj Przychodzi żaba do lekarza:
- Panie doktorze, coś mnie jebie w stawie... :)))
| 20:11 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Dokładniej jeden staw, lewy. Nie mam pojęcia, co robić, jeszcze z tydzień upałów co najmniej.
| 19:54 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Stawy bolą, bo wysychają od tego upału.
| 15:19 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Bo w domu za gorąco było, a w lesie chłodniej. Chciałam wyrównać sobie temperaturę ciała do akceptowalnej (kąpiele nie pomagały). Powtórzyłabym jeszcze kilka razy, ale trafiło się sporo zleceń i pracowałam w nocy. No i noga boli mnie w stawie, chyba od upału, bo nic sobie nie nadwyrężyłam. Podczas jazdy rowerem nie boli, ale podczas leżenia w nocy tak, a w hamaku mam mało możliwości zmiany pozycji nóg. A czasem nie boląca jest jedna na sto. :/
| 14:44 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Dlaczego tak naprawdę poszłaś spać do lasu, oto jest pytanie.
| 17:46 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Jurku - nie no w ubranku i sandałach. Podkoszulek i krótkie spodnie, zresztą uszyte przez siebie mini-haremki. Ciepła noc była. Inaczej wzięłabym śpiwór do środka.

Huannu, są takie kieszonkowe hamaki sznurkowe, rozważam, tak się przyzwyczaiłam, a ten nie zawsze mi się mieści na wyjazdach, a koc tak czy siak biorę, więc koc+hamak byłby ok.
Jurek57
| 17:42 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Przepraszam
Ale spałaś w hamaku tylko w samych sandałach ... ? :-)
| 17:20 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Pozazdrościć :) Ja mam najbliższy hamak w Jamboru.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl