Na dworzec z Klu i M

Czwartek, 18 lutego 2016 · dodano: 18.02.2016 | Komentarze 3

Od rana miałam muła pod tytułem jest ciemno, dżdży i nie wychodziłabym spod kołdry gdyby nie Kluska. Jakoś się ogarnęłam, drugi "zgon" nadszedł ok. godziny 17. A tu o 18 trzeba wyjść z Klu i pojechać na dworzec. Po pół godzinie zalegania w końcu wstałam i zaczęłam się szykować. Klu udało się wyszykować prawie bez problemów, tylko drobna awanturka o kompot przy mikrofalówce (skorzystałam z okazji i wymknęłam się znieść rower na dół, by nie latać po schodach dwa razy). W końcu wyruszyliśmy, zapominając Peppy i paluszków. Na szczęście Meteor miał w kieszeni resztki suchara, bo w trakcie podróży pojawił się wielki głód (nie żeby dziecko nie jadło non stop od rana, no skąd). Potem jeszcze zabawa w a ku ku na peronie, dziecko wbite z babcią do pociągu, papa mama, tata, jeszcze wcześniej całowanie i... się nareszcie rozbudziłam.

| 17:00 niedziela, 21 lutego 2016 | linkuj Ale na opakowaniu napisane jest "Wafel" albo "Wafle"... suchar to dla mnie ten na którym napisane jest "Suchar" tudzież "Sucharki" ;-P
lavinka z nielogu | 16:50 niedziela, 21 lutego 2016 | linkuj Dla mnie to też jest suchar, bo suchy, tylko ryżowy.
| 16:45 niedziela, 21 lutego 2016 | linkuj Nie sucharaq, tylko wafelka ryżowego i nie resztki tylko cały... miałem w sumie trzy w plecaku, ale jeden przełożyłem do kieszeniu czekając na Ciebi, gdy zorientowałem się że nie ma paluszków.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yluzl