Geocaching, kółko po mieście i na dworzec po Klu

Niedziela, 21 lutego 2016 · dodano: 21.02.2016 | Komentarze 0

Postanowiliśmy urozmaicić sobie typową jazdę na dworzec i wyszliśmy ponad godzinę wcześniej, by spokojnie pokeszować. Dokładniej, pomacać kioski, płoty i ławki, bo szukaliśmy mikrusów. Pierwsza skrzynka nie poddawała się długo, druga wręcz przeciwnie, co do trzeciej, nie byliśmy pewni, czy ją znalazłam, czy nie, a że była ukryta od nowa, to postanowiłam jej poszukać i znalazłam. Tak szybko nam poszło, że zostało ponad pół godziny do pociągu z babcią i Kluską. Co robić, dla rozgrzewki przejechaliśmy się po osiedlu Żeromskiego. A potem na dworzec. Tu się trochę ogrzałam w poczekalni, ale ktoś otworzył drzwi i zaczęło na mnie wiać. Początkowo próbowałam ignorować przeciąg, ale w końcu przyjechał pociąg do Krakowa i to mnie wkurzyło. Wstałam i poszłam na peron do Tomka z rowerami. A potem tam i nazad łaziłam po peronie dla rozgrzewki. Zegary dworcowe nie mogły się między sobą dogadać, która godzina. Jeden się śpieszył, a drugi spóźniał. Pociąg przyjechał wtedy, kiedy uznał za stosowne.
Kluska z jednym otwartym okiem, na wpoły śpiąca. Zapakowaliśmy do fotelika i siup do domu najkrótszą trasą. W zasadzie nie usnęła do końca i potem biegała po domu do 0:30. Tia. ;)