Za Tarczyn

Poniedziałek, 2 maja 2016 · dodano: 03.05.2016 | Komentarze 6

Pierwsza setka w tym roku. Trochę planowana, bo jak jedziemy do Tarczyna, to zawsze setka wyjdzie, ale tym razem pojechaliśmy jeszcze dalej niż zwykle i wylądowaliśmy pod Grójcem. Druga połowa majówki. Trasa w 3/4 "ta sama co zwykle", czyli obok magazynów Biedronki pod Mszczonowem (i cmentarza ewangelickiego w lesie), a dalej szosą na Tarczyn i dalej do stacji kolejowej obejrzeć miejsce zniknięcia mojej skrzynki oraz na skrzyżowani eS-Łki z wąskotorówką i dalej, do malutkiego mostku kolejowego na Tarczynce. Tyciuniego.
Trafiliśmy też w rejon wojskowy przy ośrodku dla uchodźców (ale inny przy innym ośrodku, pechowo wszystko bardzo podobne i łatwo pomylić), wreszcie znów do kolejki grójeckiej, ale tym razem bardziej na południe i większego mostu kolejowego oraz doklejonego betonowego wiaduktu. Planowany drugi tor, czy droga? Nie wiadomo. Konstrukcja z wyglądu przypominała przedwojenną.

I tu zaczęło kropić.

Kropienie przerodziło się w ulewę z małej chmury. Próbowaliśmy się z niej wyrwać, ale wyglądało to tak, jakby chmura podążała w tym samym kierunku, co my. W efekcie trochę schliśmy pod wiatkami autobusowymi, trochę jechaliśmy. Padało nawet, gdy świeciło słońce. Przestało dopiero niedaleko przed Osuchowem i tam rzeczywiście się nieco osuszyliśmy i przebraliśmy w co kto miał suchego. Reszta podeschła w trasie. I byłoby fajnie, gdyby nie to, że za Mszczonowem, wręcz pod samym Żyrkiem złapała nas druga ulewa, waląca piorunami gratis. I znów byliśmy cali mokrzy.

Meteor od tego wyzdrowiał, a ja następnego dnia trochę kasłałam, ale mi przeszło.

| 21:10 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj My też przeczekiwaliśmy, ale nam się nudziło i marzliśmy, więc podjeżdżaliśmy do następnej wiatki w międzyczasie się rozgrzewając. Niestety za pierwszym razem mocno nas zmoczyło, a nie było się gdzie schować. Człowiek mokry to człowiek szybciej marznący.
| 20:29 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj Ja przeczekiwałem na dworcu ;)
| 19:31 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj Po co sie wozi w maju termos z herbatą? Właśnie po to by ją żłopać na przystanku przeczekując zlewę
| 19:25 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj Ostatecznie skończyło się na jednej nadgodzinie i jednej kawie, by zabić głód, chłód i w Odhuańń w chust daleko!
| 19:01 czwartek, 5 maja 2016 | linkuj My robiliśmy kapminuty
| 15:05 środa, 4 maja 2016 | linkuj Ja właśnie utknąłem w środku burzy - na szczęście pod dachem w p. na K.
I robię nadminuty (póki co ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma