Serwisowanie skrzynek na esełce

Niedziela, 22 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 6

Miało być dziś gorąco, więc wybraliśmy się na krótką wycieczkę reaktywacyjno-serwisową (bo nigdy nie ma czasu, a jak jest czas, to pogoda albo wiatr). Więcej siedzenia i rozwałek, niż jazdy, a i tak dystans wyszedł nie taki mały. Chyba przez to, że się zapędziliśmy za daleko (aż za Wiadukt Popiela). Dużo terenu, ale i dużo przyjemności z czytania (podczas gdy Meteor buszował w krzalu). A to i tak ja złapałam kleszcza, błeh. Oby był zdrowy.

| 23:02 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj No, dawnośmy się rozłączyli, ale ślad pozostał, bo dziada za późno zauważyłam. Za kilka tygodni pójdę się przebadać, bo nie wszyscy dostają rumień od boreliozy.
| 18:30 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj Zdrowie Kleszczolavinki! (chyba, że się już rozłączyliście?;)
| 17:01 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj To kleszcz złapał Ciebie, nie na odwrót.:) A wariag słusznie prawi: wypić zawsze można
Gość wariag | 15:13 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj Piekło swoją drogą a napić się trzeba, a nawet mus :)
| 14:03 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj A niech go piekło pochłonie raczej. ;P
Gość wariag | 13:57 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj No to jest okazja aby coś chlapnąć - za zdarowje kleszcza ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ocztw