Polowanie na rowerzystów

Sobota, 7 lutego 2009 · dodano: 07.02.2009 | Komentarze 8

Jak w tytule. Wycieczka po ścieżkach rowerowych głównie i szukanie szykownych rowerzystów. Z różnym skutkiem, bo część zdjęć rozmazana. Będziem ratować fotoszopą. Sfocone ścieżki w okolicy Broniewskiego, Kasprowicza, Marymonckiej,Al Zjednoczenia i paru innych na Żoliborzu i Bielanach. Sporo krążyłam tam i nazad więc trudno mi odtworzyć trasę. Rowerzyści będą na blogu szykownym czyli warsawcyclechic.blogspot.com jak uporam się z aparatem i dokonam wyboru ;)

Raz z górki i po asfalcie udało mi się pojechać 27km/h ale zazwyczaj nie przekraczałam 20.

Nie zmachałam się, choć pierwsze 5km po dłuższej przerwie dało mi w kość jakby 20 ;)

Na liczniku 1788km

| 20:27 wtorek, 17 lutego 2009 | linkuj Zmęczony intelektualnie. Przez tę robotę papierkową ;)
mavic
| 19:58 wtorek, 17 lutego 2009 | linkuj Zmęczony? Po czym przecież praca kuriera to odpoczynek i sama przyjemność :P
| 17:17 niedziela, 8 lutego 2009 | linkuj Dziennie robi ok 70km. Nie chce mu się(wraca z pracy zmęczony i nie chce mu się przepisywać danych, a ja zapominam zrobić to za niego). Zresztą już raz mu się licznik wyzerował(rozmagnesował). Teraz ma na liczniku ponad 1700km, a powinno być 2x tyle.
mavic
| 16:43 niedziela, 8 lutego 2009 | linkuj Prędkość to rzecz względna...
Dlaczego Twój brat nie prowadzi bloga na bs?
| 20:28 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj RAZ było z górki. Po asfalcie częściej. Pod górkę mało i łagodnie. Byłoby stromiej ale darowałam sobie Podleśną ;)
| 19:29 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj A pisałaś że z górki i po asfalcie :-P
| 18:41 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj U mnie różnie, czasem pod wiatr, czasem z wiatrem,czasem z bocznym. Raczej po płaskim, jedna mała górka.
| 18:25 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj To ja 42,5 km/h po płaskim :-> Ale za to z wiatrem

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iajas