Do Werrony na trampolinę

Środa, 27 lipca 2016 · dodano: 28.07.2016 | Komentarze 4

Mikro evencik geokeszerski oraz skakanie na trampolinie i zwiedzanie ogromnej Werronowej chałupy. Na szczęście dziecko jeszcze nie odkryło zejścia do piwnicy. ;)

Dużo ciastków było.

| 13:18 czwartek, 28 lipca 2016 | linkuj Nie no, ja w międzyczasie hapnąłem to i owo, tylko nie widziałaś bo wysyłałem Ciebie byś i ty pańszczyznę odrobiła, a ja poczywał (choć chwilę).

Nie no, jak wychodziliśmy to niewiele juyż było, bo w międzyczasie przybyły dzieci Werrony... placek ostał się jeden, plus kilka ciastek (ale chyba nie na długo)
| 12:42 czwartek, 28 lipca 2016 | linkuj Ech! Tyle żarcia się na Ziemi marnuje, a na Marsie głodne łaziki łażą...
| 11:18 czwartek, 28 lipca 2016 | linkuj Jak wychodziliśmy, trochę jeszcze zostało. Kluska większość okrzyknęła jako "niedoble" bo miały nutellę i krem na sobie (jada tylko parę kruchych), a mnie brakowało pomidorów czy mandarynek, jak jadłam, to tylko z głodu. Dla odmiany Meteor nie miał kiedy jeść, bo biegał za młodą albo z nią skakał (ja się nie dałam wrobić, tylko biegałam z nią po domu). A, i były placki z jagodami, ale tylko jeden zjadłam.
| 10:07 czwartek, 28 lipca 2016 | linkuj BYŁO?... :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser