Po lasach, okopach i na cmentarz

Sobota, 6 sierpnia 2016 · dodano: 07.08.2016 | Komentarze 5

Prognozy kapiące, prawie że mi się nie chciało jechać, gdyby nie to, że latem taka pogoda jest najlepsza. Nie ma słońca = nie ma upału. Bywają wyjątki, jednak ta reguła działa. To pajechali k lasu, dokładniej w okopy, bo inne dołki archeolodzy już zakopali i nie było co oglądać. Trochę się w połowie wycieczki rozkapało jakby bardziej, ale drzewa dość dobrze chroniły. Odwiedziliśmy większość obiektów foconych już wcześniej, więc nie robiłam dużo zdjęć. Grzybów też jakby mniej, za to pojawiły się leśne jeżyny- mnią.

Wreszcie kawałek po 12 dotarliśmy do Bolimowa i niedaleko od cmentarza w Wólce spotkaliśmy Łukasza. To się wrócił i pokazał nam postępy prac. Jak wróciliśmy do domu, wyszło słońce. Tia.

Poza tym picasa umarła do końca. Trudno. Linka do albumu gplusowego.

Żniwa na półmetku

Miedniewice i ciekawa wystawa zdjęć z 1981 roku

Dużo jedzenia dla stryjka Huanna ;)

Było też trochę fotek z Warszawy

I sam kościół przyklaszorny

No i laaas

Okop odkrywkowy

Niespodzianka, w Bolimowie pojawił się samolot

Polacy na I wojnie. [i]

I takie tam zielone widoczki

| 21:17 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Ciekawe skąd mają na to kasę. A zaraz, w końcu państwo dało. ;)
| 21:12 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj I pod kościołem św. Anny w Warszawie... nie wiem czy ta sama (czy dokładnie te same zdjęcia), czy taka sama. Sądzę, że takie mogą być przy kościołach aż do samej Częstochowy ;-)
| 14:58 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Dziś odkryłam, że ta sama wystawa jest na ogrodzeniu przedszkola Kluski u nas na placu. :)
Gość wariag | 09:52 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Jak na sierpień 1981 to bogato karmili w puszczy onej.
| 07:26 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Czym chata bogata - tym Mariańska puszcza rada!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakr