Po dwie cytryny i pięć choinek

Piątek, 16 grudnia 2016 · dodano: 16.12.2016 | Komentarze 4

Wyhaczyłam parę nowych choinek na dzielni, ale w związku z chorobą Klusencji, która niestety zrobiła się bardzo poważna, nie miałam jak rowerowo objechać wcześniej. Dziś wieczór postanowiłam się odstresować, a poza tym babcia zapomniała o dwóch cytrynach, które potrzebowała do galaretki, więc połączyłam przyjemne z pożytecznym.

Pierwsza nowa przy ulicy de Girarda, obok Dino.

Druga nowa u zbiegu de Girarda i Stanisława Pałaca

Trzecia już była, ale słabo sfocona, to poprawiam. Przy Isko czyli siedzibie naszego interneto-kablówki. Słabo świeci, ale chyba najładniejsza w okolicy.

No i do tego dwie przy przybytku piękności oraz jedna duża na osiedlu, to już nie fociłam. Razem sześć na 1,34km, co daje średnio jedną choinkę na 223m :) Liczenie choinek trwa u kota - LINK

| 19:07 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Tak, w ciągu dnia nie było gorączki, jest 20 i dziecko biega udając konika, a nie słania się z gorączki. Pewnie do północy się jej podniesie, ale wróciliśmy do stanu z wtorku/środy. Niestety za dnia nadal męczył ją kaszel, no ale nagromadzonego gluta trzeba wykasłać. Ma dobry syrop, więc pewnie za kilka dni będzie lepiej i z kaszlem. To znaczy mam nadzieję. Rano po nocy zawsze nieco gorzej.
Kot
| 18:59 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj I jak? Jest poprawa? Mam nadzieję, że jest już lepiej dzisiaj.
| 21:58 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj Oby, oby, tzn. głównie - oby antybiotyk zaczął działać, bo jak nie zacznie, to zmiana w poniedziałek i wizja szpitala :(
Co do choinek to Meteor podpowiedział mi jeszcze jedną choinkę w okolicy.
Kot
| 20:44 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj Niechże córcia szybko wraca do zdrowia!
Fotki choinek, jak zwykle, pooglądałam z przyjemnością :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna