Dwie nowe choinki

Sobota, 17 grudnia 2016 · dodano: 17.12.2016 | Komentarze 7

Dziś bonusowo dwie nowe choinki. Jedną wypatrzył Tomi, niemal naprzeciwko Ekoparku, a drugą wypatrzyłam w oddali przy bloku Skrowaczewskiego (chyba 52). Dalej zwyczajowo choinka przy Isco, przy Pałaca, dwie choinki osiedlowe i dwie choinki przy przybytku urody. to daje wynik osiem.
Pierwsza to powtórka z wczoraj, ta przy Pałaca, ale za to z bliska.

Druga i trzecia fotka - dwie nowe choinki. Chyba odgrzebię statyw, bo focenie w tych warunkach z ręki daje średnie efekty.

Kot
| 20:01 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Co racja, to racja :D
| 19:58 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Na pewno jest tam tajna, podziemna stacja WKD... bezpośredni dojazd z kompleksu hotelowego:
| 19:53 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Ale najwięcej czubków i tak przy Wiejskiej! ;)
| 19:39 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj A w Warszawie największa choinka, to w zasadzie sam Pałac ;-)
Kot
| 17:45 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Piękne foty! Ja dziś widziałam tylko 2 choinki, bo jechałam za jasności i inne jeszcze nie świeciły.
| 17:44 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj O właśnie, przypomniałeś mi, żeby sprawdzić park i Willę Dietricha oraz Resursę. Tam mogą być jakieś drzewka z lampkami!
| 17:05 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj U nas ta największa stoi niemal przy Pałacu, a nie Pałaca. Heinzla (a nie Heinzlu;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iadls