Późnowieczornie

Wtorek, 20 grudnia 2016 · dodano: 20.12.2016 | Komentarze 0

Poszłam rowerować po pójściu spać dziecka i dlatego odpadło mi kilka choinek, wyłączonych po 23. Ale za to przybyło kilka nowych.

Pierwsze nowe odkryłam przypadkiem jadąc sfocić nowy świecący baner z Żyrardowem w nazwie. Przed wejściem do domu kultury dwa chojaki. Potem choinka na placu z reniferami. Po drodze na dworzec choinka na parkingu i... niestety ta przy przedszkolu wyłączona, ale za to sąsiad ozdobił swoją tujkę w kształcie choinki. Na berybiu i rak ryba, ale cisa z lampkami już olałam, ani trochę nie przypominał choinki. Dalej już łatwo, choinka przy muralu "Społem", choinka przy Girarda, nowa choinka na balkonie. Dwie dalsze choinki z osiedla północnego i w drodze powrotnej choinka isco i ostatnia choinka na osiedlu. Niestety po 23 nie działają również choinki przy przybytku urody, zatem tylko i aż 12.

Choinki balkonowej niet, bo wyszła rozmazana oraz mi wywala wpis na bikestatsie (nowe zdjęcia gugli się gryzą z kodem bikestatsu).