Do przedszkola i z powrotem 2x

Poniedziałek, 16 stycznia 2017 · dodano: 16.01.2017 | Komentarze 3

Na nieco krótszej i ruchliwszej trasie, bo Kluska tą dłuższą nie chce jeździć. Ale może i lepiej, bo dziś tylko trasy z większym ruchem aut były jako tako przejezdne. Rowerem średnio się rano jechało, wśród kolein z zasolonego, na w poły rozpuszczonego śniegu, a co dopiero autami. Wszystkie działo się taaak pooowooooli. Kluska pod domem odmówiła dojścia do roweru po wejściu w zaspę i musiałam ją zanieść. Nie dziwota, śnieg tym razem leżał wyżej niż krawędź jej butów. Powrót z Kluską na paliwie ciasteczkowym, bez awantur i innych atrakcji. Tylko na klatce schodowej tłum, bo w tym samym czasie my z rowerem, sąsiadka z dwuletnim synkiem, tata synka, pani kurier i jeszcze Tomi, co w tym ferworze przejął ode mnie mój rower, żebym ja mogła zgarnąć Kluskę, która w międzyczasie zabrała ode mnie przednią lampkę i się bawiła na parterze w przedsionku, gdzie oczywiście było najciaśniej. :)

A poniżej parking rowerowy przy ławeczce, rower którejś z sąsiadek. Mój wyglądał podobnie, jako ten bałwanek. Chyba czas wyprowadzić ze stajni holendra, bo Pradziadek w śniegu nie lubi (acz dzielnie daje radę i się nie śliza za mocno).