Do przedszkola i z powrotem

Wtorek, 17 stycznia 2017 · dodano: 17.01.2017 | Komentarze 3

Tylko raz, bo powrotną rundę miało byś na sankach. W praktyce wyszła awantura, bo Kluska chciała wracać rowerem a nie sankami, buaa. Chyba pół Żyrardowa słyszało, że moje dziecko nie poszło na sanki. ;) W końcu poszliśmy na kompromis, to znaczy tatuś pcha sanki, a Kluska idzie z mamą za rękę. A na koniec to nawet pomagała pchać i ciągnąć, ale za Chiny ludowe nie chciała siedzieć. No cóż, z Kluską to zawsze jak na wojnie. ;)

Poniżej "aniołek" w maminej sukience w kotki. Kto by pomyślał, że to tak głośno wrzeszczeć i płakać umie. I walić tatę pięściami po okularach. ;)

A w Żyrardowie jeszcze resztki po WOŚPie

I spacerowo

Darecki
| 17:10 środa, 18 stycznia 2017 | linkuj Kluska na Ministra Obrony Narodowej i zamiast śmigłolotów bydziem mieć sanki :-)
| 07:47 środa, 18 stycznia 2017 | linkuj Mnie wystarczy syrenkowanie na schodach do domu, też potrafi człowieka przeczołać. Co prawda dawno się nie zdarzyło, ale potrafi wykończyć.
| 21:29 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Ale kompromis był po przeniesieniu jej kawałek wierzgającej i płaczącej... dobrze że do samego domu nie musiałem jej tak nieść. Co mi przypomina, że raz caluśką drogę z Jordanka jechałem z nią na syrence (a nie jak zwykle tylko kawałek, bo potem się uspokajała trochę).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hprzy