Do przedszkola i z powrotem 2x

Środa, 18 stycznia 2017 · dodano: 18.01.2017 | Komentarze 2

Rano zimno jak nie wiem co, było z minus 10 albo więcej, ale dokładnie nie wiem, bo żyrardowska stacja przestała podawać temperaturę co godzinę, a internetowym średnio ufam. Już jak wciskałam młodą w przedsionku do fotelika, coś podejrzanie szparami wiało z zewnątrz. Ale to na szczęście był tylko przeciąg, jechało się całkiem gładko, żadnej brei, wszyściutko ładnie zamarznięte. Tylko w przedsionku mi wyleciała klamra od zapięcia kasku i musiałam pozbierać, a potem włożyć w pasek od nowa, chrr.

Powrót z Meteorem nieco dłuższą trasą "bam, bam, małe bam" obok przedszkola położonego najbliżej domu, ale niestety się tam nie dostaliśmy. A może i stety biorąc pod uwaę bogaty program kulturalny dziewiątki. W ciągu dnia już cieplej, około -4 a może i wyżej, jak dla mnie idealnie, choć ponoć nadal "smoży", ale nie aż tak bardzo jak w Warszawie i nie tak strasznie jak wieczoremy, gdzie pomimo mrozu była długo mgła.