avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Do przedszkola i z powrotem 2x z burzą

Czwartek, 2 marca 2017 · dodano: 02.03.2017 | Komentarze 10

Droga do przedszkola standardowa, powrót naprawdę szybki. Klusek płaczliwy, ale strach przed burzą dodał jej skrzydeł i pozwoliła się w tempie ekspresowym ubrać i zapakować w fotelik. Wtem jak nie huknie! Pomyśleć, że chwilę wcześniej świeciło słońce. Odebrałam młodą wcześniej dzięki mejlowi od Huanna, który pisał, że grad leci w Łodzi jak lentilky. U nas grad okazał się malutki, średnica 3mm, ale za to tuż pod domem, więc zdążyłyśmy schować się przed nim w przedsionku.

| 22:11 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Wolałbym golonką w talerz!
| 21:21 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Bo jak oberwiesz kością łokciową pod żebro!
| 21:10 piątek, 3 marca 2017 | linkuj W naszej rodzinie nikt się nie zaokrągla. Proszę mi tu herezji nie rozsiewać!
| 21:10 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Powinno być "się zaokrągli"!
| 19:08 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Normalnie przez to ciągłe poprawianie mi głupoty wychodzą. Dziwne, że teraz mi zaszlaczkowało, a wcześniej nie.
| 19:08 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Aaaa!
| 19:03 piątek, 3 marca 2017 | linkuj A nie powinno być "huknie"?
| 20:20 czwartek, 2 marca 2017 | linkuj Ale jakby było "Wtem jak nie przytyje!" to byłoby jeszcze ładniej ;D
| 20:02 czwartek, 2 marca 2017 | linkuj Oj. Zaraz poprawię.
| 19:54 czwartek, 2 marca 2017 | linkuj " Wtem jak nie chudnie!" OJ NIE, NIE MOŻE BYĆ!!! ;(((

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atrza