Do ortopedy po wkładki

Czwartek, 30 marca 2017 · dodano: 30.03.2017 | Komentarze 4

Ok.14 tej zadzwonili ze sklepu, że wkładki ortopedyczne, które miały być w piątek, przybyły dzisiaj. Spontanicznie więc w ciągu ponad godziny udało się Kluskę z piżamy przebrać w strój Ani, potem w strój Elsy i dopiero na koniec w strój wyjściowy. Na miejscu przeczekaliśmy klienta, no i ważne, pojechał z nami Meteor. Potem pojechali z Kluską do parku na plac zabaw, a ja skoczyłam do przedszkola po papier do przedłużenia pobytu w przedszkolu w przyszłym roku. Ale zaczyna się remont i nie wiadomo, czy będzie chodzić tam, czy przydzielą ją gdzie indziej.
Na placu zabaw Kluski wszędzie pełno, aż za bardzo, bo się nie wyrobiła biegając - huknęła się o drewniany słupek i nieszczęśliwie upadła na palec. Palec bardzo bolał, na syrence wróciliśmy do domu po plasterek. Nieco pomogło. Żeby pocieszyć Klusię, zaczęliśmy opowiadać o swoich "kontuzjach" w młodości i tych w życiu dorosłym. Ja o licznych urazach typu "śliwka" i przeżyciu ataku dzikiego zwierza na namiot, Meteor nieco więcej o poparzeniach i innych ranach głębokich, po których dziś nie ma śladu.
Wreszcie Kluska dołączyła i zaczęła opowiadać zmyślone śmieszne historie. Oto jedna z nich:

"Był sobie tata, była sobie mama, była Alisia i wsyscy umalli. A potem babcia, wujek, ciocia i wujek Baltek"

Normalnie boki zrywać. ;)

A w parku były kwiatki. Malutkie, ale w obiektywie makro mojej małpy wyglądają na ogromne. Formalnie miały ok. centymetra.