Do przedszkola 2x i na dworzec

Piątek, 31 marca 2017 · dodano: 31.03.2017 | Komentarze 0

Dziś nie mogliśmy z Meteorem wyciągnąć Kluski z przedszkola, bo się bawiła matą piankową z cyferkami i literkami. A jak ją już wyciągnęliśmy, to utknęła na placu zabaw z Kubą, Wiktorką i drugim Kubą, bratem Wiktorki. W ogóle śmieszna sprawa, bo brat Wiktorki, rówieśniczki Kluski, jest o rok starszy, a i tak niższy od Klu. Dopiero jak Klu stanie obok innych dzieci rozumiem, jak ona jest wysoka. Wygląda zupełnie proporcjonalnie i nie mając porównania w ogóle się nie czuje. 114cm i 19kg. Około.
A i na placu zabaw jakieś dzieci znalazły w oponie prawdziwego pająka, więc była komisja śledcza i nikt nie chciał iść do domu. ;)
W końcu udało się młodą zabrać, ale żałuję, że jednak nie zostawiliśmy jej dłużej i nie pojechaliśmy na dworzec od razu. W domu byliśmy z pół godziny, może krócej, a tu trzeba było dziecię powstrzymać od zaśnięcia ze zmęczenia. Z ledwością się udało. Musiałam ją wynieść z pieluszką na głowie (standardowy element zasypiania, często właśnie tak, na twarzy, od czasów niemowlęcych).

No i lato, było dziś 21 stopni! Klusię z gołą głową, w cienkiej bluzie typu przewiewna dresówka, a i tak mi się wydawało, że jest za ciepło ubrana.