Do szpitala, parku i na dworzec

Piątek, 7 lipca 2017 · dodano: 07.07.2017 | Komentarze 7

Trochę dzień z przygodami, bo z rana Klusce napuchło ukąszenie na policzku i zdecydowałam się do lekarza. Najpierw w rejonie, bo było "ujowo, lecz stabilnie", ale lekarz nie chciał brać odpowiedzialności za złą reakcję na zastrzyk antyalergiczny i wysłał nas do szpitala. Na spokojnie poszłyśmy do domu, już po godzinie (czekając na Tomiego) byłyśmy gotowe z wiktem jak na wojnę, bo nie wiadomo, czy nie zostaniemy w szpitalu do jutra... pojechaliśmy w trójkę na izbę przyjęć. Tam się znów poczekało, Kluska trochę w strachu przed zastrzykiem. Ale w międzyczasie zaczął chyba działać syrop antyhistaminowy, który nam lekarka z rejonu przepisała na zaś, a Klu wypiła w domu... i w końcu szpital odesłał nas do domu bez zastrzyku. To pojechaliśmy do parku, a z parku ja pojechałam do domu spróbować chwilę popracować, zanim trzeba będzie odwieźć Kluskę na dworzec. Na dworcu rower przypięłam i pojechałam z Kluską pociągiem, bo dziś babcia była na pogrzebie w Otwocku i wracała z poprzedniego kierunku. Wróciłam do Żyrardowa w zasadzie jak już zaczynało padać, ale przestało po drodze. Chyba znów jakaś dziura. U nas naprawdę mniej pada niż gdzie indziej. Żyła wodna jakaś czy co.

| 09:10 sobota, 8 lipca 2017 | linkuj A wiecie, nawet nie zauważyłam, że to siódmego było. Tu dodam, że jestem rocznik 77, więc siódemek było jeszcze więcej. :)
Kot
| 05:29 sobota, 8 lipca 2017 | linkuj Jest tu prawdziwa kumulacja siódemek - nie dość, że w dystansie, to jeszcze w dacie - też same siódemki: 07.07.2017!
Teraz do kompletu brakuje już tylko siódmego komentarza :)
| 04:25 sobota, 8 lipca 2017 | linkuj Dzień z przygodami i trzema siódemkami w dystansie...
Kot
| 19:13 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj Całe szczęście, że ta opuchlizna zeszła. A nasza służba zdrowia niestety beznadziejna jest...
| 18:02 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj No ale serio, wszędzie pada tylko nie tu. To pewnie dlatego, że ostatnio dużo czytam Wędrowycza i mi jego moce się udzielają. Nie powinnam pstrykać palcami i źle myśleć o ludziach, bo im jeszcze szambo wybuchnie. ;)
| 17:58 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj W zasadzie przechodzi ściana deszczu przez pół Polski, ale Żyrardów chyba robi jakieś uniki, bo się zmieścił... nawet nie w dziurę, ale jakieś ledwie widoczne szczeliny.
| 17:54 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj Raczej żyła bezwodna ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm