avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Misja Staw zakończona sukcesem.

Sobota, 5 sierpnia 2017 · dodano: 05.08.2017 | Komentarze 6

Dawno temu na satelicie odkryłam sztuczny staw w okolicy. Tylko pierońsko nie po drodze. Powstał przy okazji budowy autostrady. Zalew w zasadzie, wpływa doń woda z rzeczki obok i wypływa z powrotem. Tama a tyle radości. Tylko jak się tam dostać?

Wybrałam zacząć od północy, bo na satelicie nie było tam za dużo krzaków ani samochodów. To była stara satelita. Dojazd asfaltem malowniczy, ale pokonało mnie ostatnie 50m. Bez szans. Pole, las z krzakami, jeszcze rów z wodą. Postanowiłam użyć innego dojazdu z mapy na komórce (wydawał się nieco lipny, ale co mi szkodzi, mam blisko). Niestety słusznie z podejrzeniami odbiłam się od prywatnej bramy. Kiedyś tu chyba była przystań, ale teraz nie wygląda zbyt turystycznie. Do trzech razy sztuka. Kolejne, najbardziej pewny dojazd, to narysowana ścieżka pod samą wodę od południa. Ulica nazywała się spacerowa i widniał na niej znak, że kończy się ślepo. Może i tak, ale nie zawadzi sprawdzić. W tym momencie zatrzymał się przy mnie spory wóz. Okazało się, że młoda para od jakiegoś czasu prowadzi podobne poszukiwania do moich. Z podobnym skutkiem. Zaśmiałam się i powiedziałam, że Spacerowa to mój ostatni typ i jak się nie uda dotrzeć nad staw, to wracam do domu. Oni pojechali dalej, a ja tur tur po betonce.

Trzeci typ okazał się słuszny. Nad wodą niemal sami wędkarze, ale trafiło się trochę plażowiczów i rowerzystów. Jak na taki obiekt właściwie pusto. Objechałam z jednej strony, trafiłam na ścieżkę do mostku przez rzekę i postanowiłam nim przebić się do drogi wiodącej do Bolimowa. Było za gorąco by siedzieć nad wodą, może innym razem w rejonie 20 stopni. W Bolimowie kupiłam sobie picie i zaczęłam wracać. Było mi za ciepło i skręciłam w las przed Miedniewicami. W lesie zrobiłam sobie 1,5h rozwałkę na czytanie nowego tomiku Wiecha. W końcu zapakowałam się z hamakiem i wróciłam do domu.

A i na pierwszym odcinku do stawu, tj. do Miedniewic z hakiem towarzyszył mi Meteor, który odbił po drodze na grzyby.

Wszystkie zdjęcia w albumie  lato.

W lesie chłodniej

Pierwsze podejście

Tędy się nie da.

Jeeest!

kkkk

Żniwa w pełni.

Pim | 19:16 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Lavinko!

Masywność wiaduktu podpowiadała by zalew na Rawce....
| 17:52 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj No mógł. Nie upilnowałam. :)
Gość wariag | 17:35 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Oj, to fatalnie. A mógł się tak zakamuflować w barku żeby go Klusek nie wypatrzył ;)
| 13:55 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj @malarz: Mnie również, tym bardziej że to była szybka akcja, uciekały przede mną i mało co widziałam przez blask od nieba.

@wariag: W sumie dobre pytanie. Ostatnio plątał się po szufladach, wskutek zabaw z Kluską stracił nogę (dawno już odpadała, ale tym razem gdzieś spadła i nie możemy jej znaleźć).
Gość wariag | 11:20 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Fajne te laleczki z albumu ... ale gdzie jest profesor Fluff ?
| 05:03 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Świetne fotografie, ale ta z sześcioma płynącymi kaczkami podoba mi się najbardziej! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad