Rundka do Radziejowic

Sobota, 26 sierpnia 2017 · dodano: 26.08.2017 | Komentarze 9

Mieliśmy jechać gdzieś dalej, ale dał o sobie znać "pech dętkowy" Tomiego. Ledwo dotknął moje przednie koło, a umarł wentyl i zeszło powietrze. No szlag. Sytuacja miała miejsce wieczorem dnia poprzedniego. Trudno, rano się wymieni dętkę na nową, pojedziemy gdzie indziej na krótko (niedziela odpadła z racji burz i deszczy). No to lu do Radziejowic, bo tam wisi nam skrzynka Werrony. Ale dookoła przez las, obejrzeć dawno niewidziany głaz narzutowy. Nie od razu go znaleźliśmy, ale się udało. Tam rozpięłam hamak, rozwałka to rozwałka. To mój okoliczny Święty Gaj, jest naprawdę klimatycznie, tylko czasem za plecami Pendolino śmignęło, bo to niedaleko od cmk (ale też nie na tyle blisko, by odgłos pociągu przeszkadzał).

Kiedy dotarliśmy wreszcie do Radziejowic, okazało się, że w parku sporo ludzi, a poza parkiem jeszcze więcej, bo jakaś impreza na koniec wakacji... uff... na szczęście obok skrzynki Werrony dużo ludzi nie było, ale co jakiś czas przejeżdżało auto i trochę nam to przeszkadzało w szukaniu. A nie było łatwo, bo niby łatwą skrzynkę coś próbowało znów zjeść. Po telefonie do założycielki postanowiliśmy zabrać ze sobą do serwisu.

Powrót też dookoła, zajrzeć do pomnika, który Tomi ma na mapie, ale jakoś rzadko podeń docieramy z racji klasycznego "nie po drodze". Zwiedziliśmy też jeden mostek "na skróty", odkryliśmy jeden plac zabaw i zajrzeliśmy do rozwałkowego miejsca nad Pisią Gągoliną, tego z mostkiem, czy nadal jest ładnie. Trochę pocięli drzew w okolicy, ale nie jest tragicznie. Jednak mogą ciąć więcej, więc na wszelki wypadek zabraliśmy skrzynkę z niebezpiecznego rejonu.

Relacja Tomiego (po raz pierwszy od dawna dodał wcześniej ode mnie) i album letni.

Rozwałka "na kwadrans"

Radziejowice i nowa atrakcja zamiast zdemontowanego, zadaszonego tarasu. Dmuchany łabędź.

Pomnik

Mostek

Pisia

| 18:21 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Dziękuję, poszukam na aledrogo
| 11:05 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Ciekawe, czy biegaczy pogoni z jakiegoś pobliskiego pola jakaś psia psotnia, bo obraz "Babie lato" zawsze mi się właśnie z Psim Polem kojarzył :)
| 07:40 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Swoją drogą, dobrze że dziś tam nie pojechaliśmy, bo będzie dookoła tego łabędzia... znaczy dookoła stawu parkowego biegał Bieg Chełmońskiego i by nam deptali po stopach gdybyśmy siedzieli na naszej ulubionej ławeczce rozwałkowej.
| 07:07 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Może to Ładne Kaczątko?
| 04:38 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Dmuchany łabędź nie ma proporcji prawdziwego łabędzia...
Podoba mi się fotografia kozaka :)
| 19:59 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj Tfu, 50zł. Z tego co patrzę, podobne są w rejonie 75 teraz. Ale świnie podrożały. Ale byle brzydszy pasiak dostanie się i za 30.
| 19:44 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj Ja kupiłam w sklepie na allegro, ale tego sklepu już nie ma. Tak zwany hamak dwuosobowy za 50 lat. Są też typowe hamaki turystyczne, lekkie, ale mniej wygodne.
| 19:36 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj Gdzie można znaleźć i nabyć drogą kupna taki hamak? Już od dawno mam chrapkę na takie mobilne legowisko.
| 18:15 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj To nie tak - na mapie To Mi ma mostek, a pomnik w pamięci (choć na jednej z map faktycznie jest), a nie po drodze nam tutaj, bo pomnik jest przy ruchliwej szosie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzete