Do parku i kółko po Żyrku

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 8

W parku pojawiło się więcej rękodzieła na drzewach, to po przeczekaniu przelotnych opadów i mniej przelotnych podmuchów udaliśmy się z Meteorem na rekonesans. Trochę tego było. Mieliśmy w planach focenie w cieniu, ale niestety wyszło słońce i zrobił się upał. No szlag. Ale trudno. Część zdjęć wyszła mi nieostra, przez bliki słońca nie widziałam dokładnie, na co ustawiam ostrość (już dawno muszę ręcznie, bo automat nie działa przy niektórych obiektywach, albo się zacina).

Po sfoceniu parku podjechaliśmy na Bielnik pod muzeum, by obejrzeć len w skrzynkach i zlokalizować przyszłościowo miejscówkę na skrzynkę w lokomotywie (o ile mnie nikt nie ubiegnie). Dalej w drugą stronę - pod budujący się Park Seniora w rejonie osiedla Żeromskiego. Widać już konstrukcję altan i kilka kęp białych róż. Poza tym kompletna rozpierducha, jak to u nas na budowach. Drzew prawie nie wycięto, plus dla projektantów.

Bielnik

A kuku!

Len

I budowa

| 20:34 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Teraz wszystko jasne, te żelbetowe filary to pergola łukowa...
| 20:09 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj @żelazianka - Eee :-( A tradycja? Seniorzy poczuliby się jak w latach młodości, nawet ja bym tak się poczuł widząc rude zacieki pod kranikiem
| 20:08 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Wizualizacja wstępnej wersji... trochę już nieaktualna, bo "tężnia" bez daszku:
| 20:07 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Raczej ją odfiltrują, ale zobaczymy. :)
| 20:02 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Żródełko! Ruda żelazianka!!! ;-D
| 19:57 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Fotografie wybrane z ostrością ujdą, niestety kilka wyleciało przez jej brak. To drewniane wg projektu ma być tężniami, takie niby źródełko zadaszone, a murki obłożone klinkierem, na górze będzie pergola. Trochę przerost formy nad treścią, ale brzydkie nie jest. Będzie jeszcze siłownia, ale to później, jak skończą z alejkami.
| 19:53 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Drewniane belki i sposób montażu wyglądają solidnie :)
Na ostatniej fotografii tyle zazbrojonych filarów, jakby miały utrzymać bardzo duży ciężar.
PS Fotografie mają ostrość znakomitą :)
| 17:21 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Nie tak znowu "prawie nie wycięto", sporo drzew było do wycięcia w przebiegu alejek i pod placyk z altaną, ale poza tym chyba nie ruszono, tak więc spore połacie choinki zostały po bokach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yidre