• Temperatura -13.0°C

Do przedszkola 2x

Wtorek, 27 lutego 2018 · dodano: 27.02.2018 | Komentarze 5

Rano przetestowałam założenie puchówki. No, rzeczywiście ciepło, nawet za ciepło. Za to po nerkach wieje. Wracam do wiatrówki. ;)
W drodze powrotnej kazałam Klusce schować ręce do mufki i jej wręcz siłą włożyłam. Obraziła się i miałam karę oraz wylądowałam na końcu, cokolwiek to znaczy, ale było ostateczne. A ręce i tak wyjęła. Na szczęście miała cieplejsze rękawiczki. Rano było ok -13,  w ciągu dnia cieplej, z -11, tylko wiało, więc gorzej niż rano. Ale co to dla nas.

| 15:18 środa, 28 lutego 2018 | linkuj Straszna dyskryminacja ;)
| 12:42 środa, 28 lutego 2018 | linkuj Nie ma nijaków, są dziewczynki i dziewczynki muszą mieć dziewczyńskie mufki (w języku Kluski oznacza to róż z fioletem, aaaa). ;)
| 12:21 środa, 28 lutego 2018 | linkuj Powiedz Klusce, że nawet Bóg wg szwedzkiego kościoła jest od niedawna rodzaju nijakiego - więc co dopiero mufka!
| 09:20 środa, 28 lutego 2018 | linkuj Dziś rano z pewnymi protestami, ale włożyła łapy. Wczoraj jeszcze jęczała, że mufka jest czarno szara i że to dla chłopców. Tłumaczyłam, że wszystkie mufki są dla dziewczyn, bo chłopcy ich nie noszą, ale nie chciało "dotrzeć". Odkąd chodzi do przedszkola, mamy na każdym kroku instrukcje genderowe.
| 07:17 środa, 28 lutego 2018 | linkuj Ręce w mufkę i na bieloną trawkę!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sposo