• Temperatura -13.0°C

Do przedszkola 2x

Środa, 28 lutego 2018 · dodano: 28.02.2018 | Komentarze 7

Pomalutku, bo w drodze powrotnej Kluskę bolał brzuszek. Wzdęło ją po dokładce zupy fasolowej. Chyba muszę porozmawiać z paniami, żeby jej nie dolewali zupy czy nie dawali więcej żarcia, bo toto zeżre więcej niż może i potem cierpi. Na szczęście miś probiotyk i ziółka (rumianek+mięta+marchew do smaku) pomogły brzuszkowi i wieczorem brzuszek skakał na zumbie.

Rano było -13, ale popołudniu już cieplutko, bo tylko -8.

A w przedszkolu reklama cyrku w temperaturach arktycznych oraz nabór do szkoły muzycznej. Kluska zażądała zajęć z perkusji. ;)

| 13:58 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Próbowałem, ale czułem się jak Obcy Decydujące Połamanie i szybko przeskoczyłem na rower stacjonarny oraz zwykłą bieżnię.
| 21:02 piątek, 2 marca 2018 | linkuj Mniej więcej tak samo jak trenażer rowerowy, tylko bardziej przypomina chodzenie z kijami.
| 20:48 piątek, 2 marca 2018 | linkuj Orbi Trek to jakaś odmiana Star Treka? Znaczy też leci na Marsa lub chociaż na Księżyc?
| 16:49 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Ostatnio sąsiad nas mniej męczy (chyba kupił sobie orbitreka sądząc po odgłosach), ale za to sąsiedzi z klatki obok co jakiś czas coś wiercą. W naszym bloku jest spora rotacja mieszkań. Co dwa lata się ktoś wprowadza i zaczyna od remontu.
| 16:40 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Perkusja! Wreszcie zagłuszycie sąsiada od wiecznych remontów! :D
Na brzuszek najlepsza duża pizza z podwójnym żółtym serem, salami i sosem czosnkowym. Jeszcze nigdy po niej mnie nic nie bolało (oprócz portfela)!
| 16:00 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj My jesteśmy w takiej ciepłej dolince, na północ i południe jest zimniej.
Gość wariag | 15:50 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Rano było minus 27 :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ektyw