Wycieczka nad Suchszy dopływ Suchej

Sobota, 10 marca 2018 · dodano: 10.03.2018 | Komentarze 12

Skoro świt o 9.36 zadzwonił pan z serwisu i oznajmił, że rower gotowy. A miał być na przyszły tydzień! Aaa. No to się ubrałam i bez śniadania pognałam do bankomatu. Acz bez pomocy Tomiego by się nie udało. Uaktywnił mnie pomysłem wycieczkowym do lasu. Inaczej do południa bym się nie wyrobiła z odebraniem. A tak koło południa Pradziadek z działającymi hamulcami i nową bakterią w liczniku był gotowy już od dawna do jazdy. Trochę się odzwyczaiłam od "sportowej" pozycji po kilku miesiącach jazdy holendrem. Zapowiadał się upał koło 10 stopni, więc zabrałam ze sobą hamak. Podjechaliśmy do najnowszej skrzynki Tomiego z panem Marianem w tle, czyli koło ambony.

Przez jakiś czas atmosfera była iście piknikowa, nawet sobie partyjkę karcianą strzeliliśmy do kawy, herbaty i placków. Ale po jakimś czasie słońce zaszło za chmury, zrobiło się rześkawo i zebraliśmy się do domu.

Link do albumu wiosennego.

Widok z hamaka

| 20:10 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Napisałbym haiku
Jak jeżdżę na bajku
Lecz idę coś zjeść
No i cześć.
| 19:11 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Bo to jest haiku.
| 19:06 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj To samo mi się skojarzyło, ale się nie rymuje :-)
| 16:04 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj I zasmażka?
| 16:03 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj I skwary ;)
| 10:02 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Dobrymi plackami Place są wybrukowane
| 07:49 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Nieważna droga - ważny Plac! ;>
| 20:52 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj No tak, my bardziej na północy, to u nas powinien leżeć jeszcze śnieg ;-P
| 16:46 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Dziś było 15 stopni na plusie. :)
Gość wariag | 16:30 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Tak się jakoś dziwnie przez ten tydzień porobiło że u nas w lesie prawie tak samo jak u Was :)
| 17:06 sobota, 10 marca 2018 | linkuj K mi zjadło razem z plackami. :)
| 17:05 sobota, 10 marca 2018 | linkuj E, bez przesady... zaraz tam place. Takie duże to one nie były, raczej po prostu placki, albo wręcz placuszki. No, gdybym usmażył placki wielkości patelni (nawet małej), to tak.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaski