Cytrynowe Przedwiośnie

Niedziela, 11 marca 2018 · dodano: 11.03.2018 | Komentarze 3

Po czym się poznaje na Mazowszu, że nie trzeba topić Marzanny? Po fruwajacych cytrynkach. Spotkaliśmy ich parę po drodze. Oraz cytrynowego kota pod urbexem kolejowym. ;)

Reszta wycieczki to głównie dolina Pisi Gągoliny w kilku miejscach. Serwisy geokeszingowe, szukanie skrzynko-quizu (ja, bo Tomi już znalazł wcześniej), piknikowanie pod bobrzą tamą.

Dużo górek, bo wjazdy i zjazdy dolinowe (cmk też trzeba było wyminąć wiaduktem)

Bobrza tama

Gwoździem programu była gra w kości. Do tej pory nigdy nie grałam, to znaczy tylko w kościaną zręcznościówkę w szkole podstawowej, w prawdziwe nie. To się wreszcie doczekałam. A teraz nauczyć Kluskę. ;)

Pięć dwójek wyrzuciłam, to nie ustawka!

Wracamy

| 19:33 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Najbardziej podobał mi się kubeczek ze skóry. Prawie pełna ekologia, niestety niewegański. ;)
Gość wariag | 19:32 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Ja też dzisiaj widziałem cytrynka :) No, poker z ręki to jest coś. Szkoda że nie z szóstek ;)
| 17:50 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Ta, poker dwójkowy z ręki :-) Szkoda że nie można było wpisać jako pokera.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kowst