W poszukiwaiu dojazdu na Wolę

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 10

była to wycieczka. Przeczytawszy wiadomość od Dawida na goldenline zaesemesowalam i dojechałam do niego na poziomie ścieżki rowerowej przy Kasprowicza. Potem pojechaliśmy na Bemowo, ale to powojskowe, z nowymi osiedlami. W pewnym momencie wylądowaliśmy na Obrońców Tobruku, a w międzyczasie odkryłam samolot, mostek i estakady w budowie oraz ciekawą architekturę na tyłach Fortu Bema (do sfocenia przy lepszej pogodzie).

Na liczniku 1987km

| 22:49 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Bo ja mówiłam o ścieżkach przy szlakach ;) Internet to Zuo, wszystko przekręci....
| 22:31 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Bo ja mówiłem o ściezkach, a Ty o szlakach ;-)

El Kondor - to rzeczywiście trochę komplikuje. Utwardzone, hmmm... jazda po Puszczy to jednak głównie jazda terenowa, szlakami, które nierzadko sa piaszczyste, albo błotniste ;- ) Największe piachy sa na szlaku rowerowym ;-P Są miejscami nawet jakieś asfalty (np. na Famułki, Miszory, czy z Kampinosu na Górki... nie wiem czy dalej na północ, ale na pewno mna wschód przez Starą Dąbrowę).
| 20:39 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Utwardzone, hm, na części na pewno,ale nie znam wszystkich tras to Ci nic obiecać nie mogę...
El kondor | 20:00 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj No tak, tylko ja do puszczy kampinoskiej wybiorę się na rowerku crossowym na 28calowych kółkach i z szosowymi oponami 32mm, na góralu po prostu nigdy nie przeskoczyłbym takiej odległości z Łodzi (ok. 100 km do Kampinosu, czyli do zachodniej części KPN), no i jak wjadę do puszczy to będzie dramat, chociaż liczę, ze jakieś utwardzone drogi w KPN jedank są.
| 13:56 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj A, czyli one są porowerowe. Mnie chodziło to ,że część szlaków jest piesza, dlatego ścieżki rowerowe nie są, ale oczywiście rowery po nich jeżdżą, a jakże - zresztą jeśli jeździ się nie za szybko, turystycznie to podłoże niszczy się mniej niż w butach na traktorze :)
meteor2017 | 13:52 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj One sa rowerowe, a to że piesi z nich też korzystaja, to juz inna sprawa :-) Tego typu ściezki powstają tam, gdzie jeździ dużo rowerzystów (w podżyrardowskim lesie tez jest jedna taka).
| 13:21 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Część ścieżek była rowerowa, część piesza, zależy w którym miejscu ;)

Ja sobie ledwo ledwo radziłam, bo słabowita od urodzenia jestem. Facet pewnie przejedzie bez problemów. ;)
| 09:48 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj E, nie jest tak źle... fakt góral jest optymalnym rozwiązaniem, ale przez piachy da się przebić. W okolicach warszawskich są obok głównej dróżki ściezki rowerowe o których wspomniała lavinka (rowerowe! nie piesze), które są zwykle wygodne. A w dalszych okolicach dróżki często nie sa taz rozmemłane (z wyjątkiem tych nieasfaltowych dopuszczonych do ruchu - te rzeczywiście koszmar).

Nie raz przejeżdżałem przez Puszczę i to zwykle ze średnio cięzkimi sakwami. Da się :-)
| 23:02 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Niby mam gorala,ale opony zwykłe standardowe to na piachu ledwo daję radę, a na kampinoskim piachu pod górkę parę razy sobie odpuściłam i wtargałam rower na piechotę (mam w planach wymianę na szersze, czas pokaże). Na szczęście bywają piesze scieżki obok drogi z piachu i tamtędy daje radę przez jakiś czas się przebijac. Polecam okolicę Lasek, zwłaszcza bunkry , nawet pieszo-niedaleko od trasy. W google maps widać jako szkołę i budynek gospodarczy,ale to przykrywka. Pod spodem masa bunkrów na dwóch poziomach co najmniej.
El kondor | 22:57 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Odnosnie tego co napisałaś o puszczy kampinoskiej: faktycznie jest ona straszliwie zapiaszczona i w zasadzie nie da się tam pojeździc rowerem, no chyba, że góralem zaopatrzonym w b.grube oponiska. Ja wędrowałem trochę po puszczy pieszo, punktem startowym był z reguły truskaw, dokąd dochodzi linia autobusowa (chyba 708), ale jest to tak ogromny obszar, że na pieszo też niewiele się zobaczy. W każdym razie dla kogos lubiącego fotki przyrodnicze kampinoska to prawdziwy raj. Wybieram się tam latem rowerem z Łodzi, a potem pojadę na ursynów na nocleg do mojej ciotki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz