Po Klu na dworzec

Poniedziałek, 16 lipca 2018 · dodano: 16.07.2018 | Komentarze 5

Niedługo przed naszym wyjściem z domu rozszalała się ulewa. Na szczęście szybko przeszła i musieliśmy się po drodze tylko wystrzegać głębokich kałuż. Podczas przejazdu przez jedną z nich Kluska śpiewała szantową piosenkę. ;)

| 06:29 wtorek, 17 lipca 2018 | linkuj No, nie tam zaraz po każdym... ale po tych bardziej ulewnych owszem i faktycznie bywa bardziej, końcówka była tylko w 1/3 zalana, a nie w całości.

Co do nazwy, to sprawdziłem czy Ossowski nie miał jakiegoś epizodu żeglarskiego, ale nie... z tematów wodnych, to mógł się co najwyżej zalać po fajrancie (zwłaszcza że szewc).
| 22:11 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj Ta ulica powinna się nazywać podwodna, zalewa ją po każdym deszczu. Teraz i tak nie było najgorzej. Pieśń zdecydowanie pasowała do okoliczności, można było dostać morskiej choroby jadąc. :)
| 22:04 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj Pieśń płynęła i wzbierała, a to nie przelewki!
| 21:18 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj Miałam na myśli ostatnią falę. :)
| 21:11 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj Niedługo... no tak z 10 godzin wcześniej, tylko były przerwy między kolejnymi falami deszczu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hateg