Do przedszkola i nowego ekoparku

Poniedziałek, 10 września 2018 · dodano: 10.09.2018 | Komentarze 2

W weekend oficjalnie oddano do użytku świeży, pachnący chemią nowy plac zabaw, na który od dawna czekaliśmy (wcześniej rządził tu lumpenploretariat i psie kupy). Pojechałyśmy skrótem lavinki, Kluska się nawet pytała, czy jeśli jedziemy skrótem, to będzie szybciej... no cóż, skróty moje i Meteora nie zawsze są szybsze, ale na pewno z przygodami. Tym razem nas trochę przetyrtało po gruzie. Co do placu zabaw - jest moc, ale nagrzewający się sztuczny tartan mocno capił, więc starałam się, by Klusek nie siedział na nim wtedy, gdy słońce mocno świeciło.

Istniejący tu wcześniej plac zabaw wrzucili w piaskownicę. Dobrze, bo z trawy dawno temu zrobiło się klepisko. Ale go nie wyremontowali i co było popsute, nadal zostało.

Reszta za to prima sort jak na warunki prowincjonalne.

Kącik muzyczny na miejscu starego żullasku.

Kluska trochę się zakręciła i była dosłownie wszędzie, a potem mnie szukała. Dzieci było mnóstwo, ale na szczęście z daleka było ją widać.

Kosze na śmieci są żabki albo delfinki.

Górka

Chyba ją podwyższyli jak na mój gust.