Do przedszkola i do ekoparku

Wtorek, 11 września 2018 · dodano: 12.09.2018 | Komentarze 4

Wreszcie uprażyłam kawę.

A to widok z ekoparku, tym razem byliśmy w trójkę i nieco dłużej.

Połowa siłowni. Uwielbiam siłownie plenerowe i czasem też sobie poćwiczę.

A to nasz stolik jedzeniowy.

Śliskie szachy. Figury znalazłyśmy w budynku z toaletami, ale obsługa akurat gawędziła z strażą miejską, więc się nie chciałyśmy narzucać.

Do piłkarzyków mieliśmy swoją kulkę.

Są też stoły do gry w pingla.

| 17:18 środa, 12 września 2018 | linkuj Metod robienia tej kawy jest sporo w sieci, chyba każda rodzina miała swoje kruczki. Zalanie wrzątkiem to za mało, chyba że ktoś lubi delikatną. Dziś wieczór sobie ugotowałam zaczyn na jutro rano, żeby była mocniejsza i zobaczymy. Jeszcze muszę kupić mleko migdałowe, to będę szpanować, że mam wegańską kawę. ;)
| 17:11 środa, 12 września 2018 | linkuj Tutaj polecają kawę zalać wrzącą wodą i parzyć pod przykryciem 5-10 minut, a tutaj zalać wrzątkiem i trzymać pod przykryciem ok. 10 minut.
Znalazłem też interesujący filmik o przyrządzaniu kawy.
| 08:06 środa, 12 września 2018 | linkuj Ej, a co ja piłam dziś rano? Tylko fląchy ma i trzeba przecedzać. Nie wiem, czy nie lepszym sposobem jest jej zagotowanie przez kilkanaście minut i dokładne odcedzenie albo przefiltrowanie, bo na zwykłym wrzątku taka lurowata wyszła.
| 07:52 środa, 12 września 2018 | linkuj I nikt nie ma odwagi jej spróbować ;-P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uczas