Do przedszkola 2x

Środa, 12 września 2018 · dodano: 12.09.2018 | Komentarze 5

Dziś standardzik, bo upał popołudniu i nigdzie się nam nie chciało jechać, tylko Kluska długo bawiła się na zacienionym placu zabaw pod przedszkolem.

| 15:49 piątek, 14 września 2018 | linkuj Hmmm, możliwe że ja też tak piszę, bo przez C brzmi mi naturalniej ;-) W ogóle często poprawiam standard, standardowy, bo odruchowo piszę jak mówię, znaczy przez T
| 21:52 środa, 12 września 2018 | linkuj Na przewylot też mówię, to rodzinne powiedzonko. Moja prababcia na telewizor mówiła Lewizor i coś w tym było z racji rządów PRL. :)
mototramp
| 21:45 środa, 12 września 2018 | linkuj To nie pierwszy raz, jak tak piszesz. Nie przejmuj się i pisz po swojemu :-) Na przykład znajomy: "na przewylot" co mi się bardzo podoba, lub urocze "żylandor" znajomej...
| 21:39 środa, 12 września 2018 | linkuj A w sumie racja. Zapisałam fonetycznie chyba ze zmęczenia. :)
mototramp
| 21:26 środa, 12 września 2018 | linkuj standarDZIK :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza