Działania na łopatach

Sobota, 6 października 2018 · dodano: 06.10.2018 | Komentarze 5

- Jeden szpadel dodać drugi szpadel dodać grabie, ile to jest?
- O jeden za mało.
Machaliśmy w czwórkę narzędziami. Na starcie okazało się, że Łukasz nie przewidział tak wysokiej frekwencji i zabrał za mało narzędzi kopalnych. Na szczęście August miał znajomego ze szpadlem w okolicy i podjechał rowerem pożyczyć. Dzięki temu przypadało po jednym narzędziu na osobę. Praca polegała głównie w przerzucaniu ziemi z jednej pryzmy na drugą, tylko ta druga miała zadany kształt. Prace ziemne potrwają jeszcze wiele sobót, dziś była przymiarka, ile jesteśmy w stanie zrobić. Całkiem sporo, jak się okazało. I to nawet z dziewczyną. Babcia byłaby ze mnie dumna (kiedyś podobnym szpadlem odgruzowywała Warszawę w 45).

| 19:51 sobota, 6 października 2018 | linkuj @Mototramp: To istniejący, ale zapomniany jeden z kilku kurhanów cmentarnych z I wojny w Puszczy Bolimowskiej (Joachinów Mogiły), jedyny bez ciał, a zarazem jeden z głównych. Dlatego możemy przy nim pracować. Jeszcze nie wiemy, na co nam pozwolą, póki co odbudowujemy oryginalny kształt. A potem się zobaczy.
| 19:32 sobota, 6 października 2018 | linkuj Bo chwilę wcześniej mniej więcej taki gest wykonałaś, ale nie zdążyłem zrobić fotki... więc zażądałem replaya ;-)
mototramp
| 19:28 sobota, 6 października 2018 | linkuj A co to ma być docelowo?
| 19:19 sobota, 6 października 2018 | linkuj Raczej: lavinka, podnieś ręce tak jak przed chwilą. Nie! Inaczej! No i Tomi trzy minuty mi tłumaczył, jak ustawiałam ręce, bo ja oczywiście nie pamiętałam, co robiłam wcześniej z rękami. :)
| 19:17 sobota, 6 października 2018 | linkuj 2 fotka:
- Dobrze, dobrze... nie! bardziej w te stronę, o tak ma to wyglądać!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu