Kółko po mieście na zakończenie sezonu rowerowego

Poniedziałek, 31 grudnia 2018 · dodano: 31.12.2018 | Komentarze 7

Postanowiłam przełamać strach i pojechać rowerem. Tomi mnie namówił, to znaczy od niego wyszła iskra. Miałam podjechać do ! maja i zawrócić, ale na tyle dobrze mi się jechało, że pojechałam liczyć choinki i dotarłam aż do dworca. Choinek mi wyszło 22, więc przyzwoicie. Tempo wybitnie spacerowe. Ręka nie bolała, ale pod koniec trasy zaczęłam odczuwać zmęczenie materiału, więc na dłuższe eskapady przyjdzie jeszcze czas. No i nie mogę jeszcze nosić roweru po schodach. Ale poza tym spoko. :)

| 18:32 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj Dziękuję za życzenia :)
mototramp
| 18:00 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj Tak trzymać! Zdrowia życzę i oczywiście wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Pozdrower!
| 17:56 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj Wszystkiego najrowerowszego w Nowym Roku!
| 16:57 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj Skoro spoko, to wielce OK ;)
Zdrówka!
| 16:53 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj No zaiste, bardzo okrągły dystans... aż mi się stoczył z monitora i wturlał pod biurko, muszę teraz tam wleźć z ekspedycją podbiurkową, żeby go znaleźć i ci oddać ;-P
| 16:50 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj No nie. Zupełnie okrągłe 2933.65 ale to też dlatego, że nie miałam licznika, bo z tego roweru akurat był umarł.
| 16:41 poniedziałek, 31 grudnia 2018 | linkuj No to super! :) I udało się wykręcić 2934,39? ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim