Sobota w hamaczku z bobrami w tle

Sobota, 30 marca 2019 · dodano: 01.04.2019 | Komentarze 8

Kolejne pomykanie po Lesie Radziejewskim, chyba w tym roku pobiję rekord wycieczek nad Pisię i okolicę. Dziś focimy kwiatki i jemy patriotyczne kanapki. ;)

Huba

Zawilce - moje ulubione

Różne kotki

Dziwna roślinka nieznanej nazwy

łuskiewnik różowy

I Tomi nad bobrzym jeziorkiem. :)

Tama

Radziejowice

Mogiłka Pepika

| 12:06 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Ale mam niemieckie (a tak naprawdę olęderskie) nazwisko. Najwyraźniej umiem mówić, ale mam problem z zapamiętywaniem. ;)
| 12:05 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Ale ty nie jesteś niepolakiem, zresztą nie mam pod ręką Szwajcara, którego mógłbym uczyć wymawiać "Dzierżnązna koło Zgierza", czy chociażby "Przylaszczka i Śledziennica znad Pisi Gągoliny".
| 11:57 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Zapamiętać może i tak, ale spróbuj to wymówić nie będąc Polakiem. ;)
| 11:54 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj No ja rozumiem, że można się rąbnąć w nazwie śledziennica skrętolistna... nawet jak zaprzyjaźnione koło robiło atlas kwitnących roślin online i prosili o zgłaszanie uwag i błędów, to mogłem zgłosić błąd w drugim członie nazwy śledziennicy :-)

Swoją droga łatwo zapamiętać - śledziennica, bo faktycznie taka trochę jak śledziona, a skrętolistna, bo liście takie poskręcane.
| 11:43 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Ja nawet przepisując popełniłam błąd, bo mi wyszło różowawy. Za dużo ode mnie oczekujesz. ;)
| 11:21 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Łuskiewnik, bo ma takie jakby łuski, różowy bo jest rózowy.
| 11:15 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Ja nie jestem w stanie tego zapamiętać nawet po przeczytaniu. :D
| 10:59 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj To drugie to łuskiewnik różowy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asasi