Do lasu i Radziejowic z Kluską

Poniedziałek, 8 kwietnia 2019 · dodano: 10.04.2019 | Komentarze 5

Korzystając z pierwszego dnia strajku nauczycieli lecimy do lasu z Kluską pokeszować. Po drodze trainspotting na cmk i wolne Pendolino.

Kesz multakowy, więc kilka etapów. Pod jednym z nich zbieramy kwiatki.

Spontanicznie wpadamy na pomysł zrobienia szałasu podobnego do takich malutkich harcerzy, zrobionych kilka lat temu. Ciekawe ile nasz wytrzyma. Meteor i Kluska biegali po patyki, a ja je układałam (Kluska mi w międzyczasie trochę pomagała, jak już było dużo badyli).

W sam raz dla sześciolatki

Kopanie z nudów dołka

I lecimy do biblioteki w Radziejowicach

I plac zabaw.

Wizyta u Arki Wilkonia, jeszcze przysłoniętej zimowym daszkiem.

Sielanka!

| 15:04 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Obłożyć gałęziami sosnowymi z igłami* można, ale to bardziej żeby było wrażenie dachu, a nie żeby był szczelny. Kiedyś tak zrobiliśmy podczas wycieczki szkolnej do lasu, tak nawaliliśmy gałęzi na dach, ze w środku był półmrok.

*) - jeśli dużo się ich wala w okolicy
Lavinka z nielogu | 23:28 sobota, 13 kwietnia 2019 | linkuj Meteor mówi, że to się okłada sosnowym igliwiem gęsto. I wtedy jakiś czas nie przesiąka. Niestety za wiele w okolicy nie było. Pałatkę to nawet mamy, trzeba kiedyś przetestować. :)
mototramp
| 19:30 sobota, 13 kwietnia 2019 | linkuj Widuję takie szałasy u siebie w lesie.
Teraz już wiem - to robią harcerze lub rodzice dla swoich dzieci.
Zawsze mnie zastanawiało po co to, bowiem jako schronienie nie nadaje się, chyba żeby dach uszczelnić mchem, ale wtedy już byłaby ingerencja w środowisko duża i dlatego sam nigdy nie zrobiłem takiego.
Inna wersja, że może na takim szkielecie wiesza się plandekę etc i jest ochrona przed deszczem. Trzeba by jakiegoś survivalowca/buszkraftowca zapytać...
| 20:52 środa, 10 kwietnia 2019 | linkuj Zawsze była cudak, tylko jednak dzieciak, a teraz rzeczywiście bum! I prawie dorosła pannica. :)
Gość wariag | 18:08 środa, 10 kwietnia 2019 | linkuj Noooo, Klusek się wyrobił na piękna dziewczynkę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajaje