Do biblioteki w Międzyborowie i Jaktorowie

Wtorek, 9 kwietnia 2019 · dodano: 13.04.2019 | Komentarze 6

Wycieczka związana z książkami. Zimno trochę, więc dwa postoje w ciepłym budynku sporo pomogły. Ale chyba najcieplej mi było po prostu podczas jazdy. Kluska wstała jakby lewą nogą, ale jakoś udało się ją namówić na wstawanie i ubieranie. A potem to już było z górki. W Międzyborowie biblioteka jest malutka, ale przytulna. Kluska wybrała kilka książek.

Później podjechaliśmy opłotkami do Jaktorowa i tam nawiedziliśmy większą placówkę. Tu było dużo wybierania z Mądrej Myszy. I zwiedzanie, bo w tej bibliotece Kluska była pierwszy raz.

Nowa kapliczka w okolicy

Tata pać jaki plać zabaw!

Jaktorów

Obowiązkowy postój pod Turem. Tym razem korzystając z tego, że jeszcze nie ma dużych krzaków i pokrzyw, poszłam sobie obejrzeć tamę. Kluska znalazła śmiecia, tata jej przywiązał do patyka i mieliśmy ją z głowy na kwadrans.

Wracaliśmy przez cmentarz i Kluska miała skróconą lekcję historii. Tym bardziej że w Grupie Kampinos walczyło kilku jej dalekich krewnych (kuzyni dziadka).

Dalej postój przy skrzynce i zabawa patykiem ze śmieciem. Wieczorem Kluska jeszcze poszła pojeździć na swoim rowerze, ale w końcu nie zrobiłam zdjęć.

Lavinka z nielogu | 18:27 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj O, charakterny! Ale Klusek bardziej. Odpowiedziałaby, że to jest czołg i że ona tak mówi. ;)
Gość wariag | 17:20 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj No a co do nauki to taki wczorajszy dialog (po tym jak prababcia kupiła mu nową zabawkę).

- Wiesz Aniś co to jest ?
- Ciołg.
- Nie, to wóz opancerzony. Powiedz - wóz opancerzony.
- Wuś opancieziony.
- Dobrze, a teraz powtórz - wóz opancerzony.
- Juś raz powiedziałem.
Lavinka z nielogu | 17:06 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Ja to zawsze mówię, że nauczę Kluskę porządku miesiąc po tym, jak sama się nauczę mieć porządek u siebie. ;)
Gość wariag | 16:27 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Tupcia czytałem mu wybiórczo, zwłaszcza gdy była mowa o bałaganie jaki Tupcio robi w pokoju z zabawkami :) Ale ten cwaniak Aniś już ponad rok temu sam przyznał że jest leń i bałaganiarz i uważa najwidoczniej że to go usprawiedliwia, hmm, ciekawa logika.
| 15:00 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj My jakoś Tupcia Chrupcia nie mieliśmy okazji czytać do tej pory... A pod turem było czytanie Żubra Pompika - "jestem rzęsorek rzeczek, wrrrau!" (polecam, nie wiem czy już teraz, czy jak dorośnie do takich poważnych lektur... na razie żubry dotarły w Sudety, ale jak tylko wydadzą kilka następnych tomików, to będą u Was).
Gość wariag | 14:46 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Tupcia Chrupcia czytałem wczoraj Anisiowi :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa echcz