Objazd po skrzynkach i do lasu

Sobota, 21 września 2019 · dodano: 21.09.2019 | Komentarze 0

Rano ziąb i mi się nic nie chciało. Zrobiłam sobie kawę, którą wypiłam już po wyjściu Tomiego i ona przywróciła mi morale. Wrzuciłam chleb, bułkę i wodę do sakw i postanowiłam pojechać na odkładany na świętego Nigdy przejazd do mojej skrzynki w Korabiewicach(a właściwie kapliczki pod), ale przy okazji chciałam podjechać do pałacyku w Woli Pękoszewskiej, no i pojechałam przez Wręczę, esełkę, cmk... i mi się trochę pomajtało, aż wylądowałam pod głazem mszczonowskim. Ale przy okazji odkryłam tunelowy przejazd pod s8.

Po drodze zrobiło się naprawdę ciepło, więc postanowiłam, że zamiast do domu, skręcę do lasu z cmentarzem wojennym, na który po grzybobraniu miał udać się Tomi. Ale nie miałam zaznaczonej jego skrzynki i mi się wiadukty pomajtały, przez co trafiłam w Miedniewice zamiast w drogę z cmentarzem. I jak się połapałam, że to nie w tę stronę, to już byłam kilka kilometrów za daleko. A, niech to, jadę, pewnie i tak już tam nikogo po 15 nie będzie. No i rzeczywiście, bo Tomi wrócił do domu przede mną. No i trasa z planowanego lajciku 40km zamieniła się w prawie 70. No bywa. ;)

Miejsce grillowe we wsi

Drzewo skrzynkowe padło

Pozostałość po drzewie z moim keszem... a raczej bez kesza... ech

Bobry?

Remont kościoła w Puszczy Mariańskiej

Po drodze wpadłam na kozy. :)

A to już pod samym Żyrkiem.