Na Wisłę z Kluską i Meteorem (1)

Wtorek, 22 października 2019 · dodano: 25.10.2019 | Komentarze 1

Pojechaliśmy na dłużej rowerowo. Najpierw do Kasków, gdzie czekała nas miła niespodzianka i rozbudowanie placu zabaw o nowe gadgety. I skrzynka z książkami na wymianę. Nie mieliśmy nic przy sobie, co by się nadawało, ale kiedyś się nadrobi. Po Kaskach czas na Granicę w Kampinosie i zaległe zwiedzanie skansenu. Ale Klusek strzelił niespodziewanie fochem, że chce budować szałas, a nie zwiedzać chaty. No, jakoś przebiegliśmy przez chałupy, skrzynkę geocache zaliczyliśmy, na punkt widokowy się wybraliśmy, ale widać, że Klusce doskwierały "przepisy" więc w końcu pojechaliśmy dalej. Ale i tak zrobiło się późno, jakies postoje po drodze i pod koniec dnia już jechaliśmy tylko na nocleg. I po ciemku nie mogliśmy znaleźć plaży noclegowej. Ale w końcu się udało, Kluska ze mną znalazła. Ognisko, kolacja i spanie w namiocie. Młodzież była zachwycona, ale szałasu w końcu nie zdążyliśmy wieczorem. Nadrobiło się następnego dnia. Niestety następnego dnia padła mi karta od aparatu, tylko kilka zdjęć udało mi się uratować, reszta z komórki i od Tomka.
Nowy przyjaciel Kluski - kalkulator na baterie słoneczne.