Nad Wisłę z Kluską I Meteorem (2)

Środa, 23 października 2019 · dodano: 25.10.2019 | Komentarze 2

Poranek mglisty ale cieplutki. Super! To plażujemy do upadłego, jemy śniadanie, zwiedzamy, budujemy szałas. W końcu robi się tak późno, że odpuszczamy atrakcje dnia i rypiemy do domu. Tylko po drodze zahaczamy o tory kolejki wąskotorowej i stację w Tułowicach.

Ślady łosia czy bobra?

Nasz nowy namiot

Instrument cymbałowy :)

Pomidorki plażowe! Serio, ktoś wsadził i urosły!

Udajemy Chinki :)

Szałas!

Bawimy się w pociąg :)

Ostatni postój w Piasecznicy na kanapki

| 11:13 piątek, 25 października 2019 | linkuj Może to był bobrołoś. Łódź ma kotojelenia, my mamy swoje mutanty. :) Chyba masz rację, zmyło pomidorki z jakiegoś sadu i się przyjęły.
| 09:54 piątek, 25 października 2019 | linkuj Bóbr nie ma kopyt :-) Ślady bobra, to chyba te ślady ogona (tak obstawiam).

Te największe ślady racic, to obstawiam że łoś, a te mniejsze... coś innego (może nawet krowy).

Pomidorkiobstawiam raczej, że przypłynęły z Wisłą i tu osiadły... były jeszcze w drugim miejscu niedaleko namiotu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ijesz