Do lasu budować szałas

Sobota, 9 listopada 2019 · dodano: 09.11.2019 | Komentarze 8

Dzisiaj Tomi zrobił mi niespodziankę i pokazał wcześniej zaczęty stelaż szałasu. Ale jakiego! Nareszcie wchodzą dorośli ludzie, a nie małe dziecko. No co, my też się chcemy pobawić, a nie że tylko Kluska. ;) Zabrałam tarp, bo miało kropić i rzeczywiście trochę popadało, ale krótko. Dystans nieduży, bo tylko do lasu i z powrotem.

Zaczęliśmy od rozwałki, bo zaczęło trochę padać.

Szkielet Tomi zrobił dzień wcześniej. Teraz trzeba go wypełnić.

No, tak lepiej.

Przeprowadzamy się z tarpu do szałasu

No dobra, trzeba domaskować liśćmi

Ukończony. No, jeszcze na sufit można coś wrzucić.

| 23:46 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Pierwszy mieszkaniec się wprowadził od razu, mały i czarny. :)
| 23:22 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj W sumie to wyszedł Wam wieżowiec dla jeży na zimę. Czyli w-jeżowiec.
| 20:37 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Bo to wersja jesienna bezdeszczowa. Nad zimą myślę, chcę dodać więcej liści na górę (może jakaś upleciona z trawy mata) i jak spadnie śnieg, to powinien się zamienić w naturalne igloo. Tylko czy zima posłucha? :)
| 20:29 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Zastanawiałem się nad dobudowaniem tarasu (już z Klu), korzystając z nawisu gałęzi z dachu... ale za gruby tynk gałązkowo-liściowy położyłaś.
| 20:27 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Przewiewny ten szałas, wersja letnia. Na zimę trzeba ogacić.
| 20:02 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Ta, pobawi. Zaraz każe nam dobudować przedsionek i inne bajery. ;)
| 19:46 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Kluska też się w nim pobawi... tylko bez niej mogliśmy na spokojnie się tym zająć i robić na dwa razy, to i skala większa niż z biegającą Kluską.
| 16:46 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Pojechali do lasu - narobili szałasu! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azega