Reaktywować skrzynkę

Czwartek, 14 listopada 2019 · dodano: 14.11.2019 | Komentarze 7

Bez zdjęć, bo aparat był pod dużym pudłem na bagażniku, a potem mi tak zmarzły łapy, że nie myślałam o foceniu, tylko gnałam do domu. Co ciekawe koło Żyrardowa znów zrobiło się cieplej, czyli tam za Mszczonowem jakiś zimny dołek był.

| 19:06 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj No może gdyby było z wiatrem przez cały czas. ;)
| 18:59 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj Dwójka tyż pikna, ale jedynka świadczyłaby o wręcz trzaskającym mrozie! ;)
| 18:21 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj No miałam już zimówki, ale widzę, że już pora zakładać dwie pary naraz ;)
| 17:54 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj Może trzeba już zakładać rękawiczki?
| 17:29 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj No jakoś mi się 1 zamiast 2 wcisło. Dzięki za czujność. :)
| 17:28 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj Aaa, szlag!
| 17:20 czwartek, 14 listopada 2019 | linkuj Wspaniała średnia dzięki zimnicy Ci wyszła! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina