Na bazar

Środa, 15 kwietnia 2020 · dodano: 15.04.2020 | Komentarze 7

Miałam pojechać po kapusię i ogórki kiszone, ale mojego pana od kapusty nie było, więc wzięłam tylko kiszone od pierwszego handlarza z brzegu, u którego wyglądały na smaczne (po świętach i tak puchy na bazarku), pęczek koperku, botwinkę, słoik miodu mniszkowego, twarożek i czosnek przeciw wampirom. A i trzy malinowe pomidory, bo u jednej pani smacznie wyglądały. Przypomniały mi się czasy, gdy pomagałam babci przy hodowli pomidorów, między innymi malinówek, pychota. :)

Roadrunner1984
| 20:29 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Samotne krowy, biedne
| 19:32 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Nie zauważam różnicy w smaku. Szklarnia to szklarnia, a działkowych niestety nie mam.
| 19:10 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Latem sa gruntowe, smaczne i pachnące.
| 17:25 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj @malarz Wczoraj była tylko ta brązowa, dziś doszła łaciata.
@Yurek55: Teraz to cały rok szklarniowe, bez różnicy. ;)
| 15:46 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Teraz, o tej porze roku, już nie ma dobrych pomidorów. A chłop z kapustą kiszoną, ważna rzecz! Też na Banacha mamy takiego. :)
| 14:59 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Jakie beztroskie krowy ;)
| 14:57 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj botwinka i koperek już pływają w barszczu, plus jajeczko=pycha :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iasta